Τα cozy wallets θα είναι πάντα δίπλα μου και αυτό το καλοκαίρι

Αγαπημένες μου φίλες, σήμερα είναι Κυριακή και αποφάσισα να έχουμε ένα ποστ σχετικά με τη μόδα και να αφήσουμε για λίγο την ομορφιά στην άκρη. Καθώς λοιπόν, πήγα ένα ταξίδι τις προηγούμενες μέρες αποφάσισα να σας μιλήσω για την τσάντα που δεν αποχωρίστηκα στιγμή από δίπλα μου. Πρόκειται για την εταιρεία cozy wallets, που είναι ξακουστή για τα καταπληκτικά της πορτοφόλια και δεν είναι τυχαίο άλλωστε που είναι το νούμερο ένα από το 1974.


Αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτή την εταιρεία είναι ότι πέρα από τις γυναίκες, φροντίζει να είναι και οι άντρες κομψοί και έχει και πολύ μοναδικά σχέδια και για αυτούς. Αν λοιπόν θέλετε να κάνετε ένα δώρο σε κάποιον φίλο ή φίλη σας τα cozy wallets είναι η πιο εκπληκτική επιλογή. Αποτελώντας ένα κράμα αισθητικής και γούστου, η εταιρεία αυτή ειδικεύεται στις δερμάτινες τσάντες και πορτοφόλια που σίγουρα δίνουν στυλ στην κάθε μου εμφάνιση.
Εγώ για το καλοκαίρι μου, επέλεξα μία τσάντα σε μια μοναδική καφέ απόχρωση, το δικό μου χρώμα της άμμου, που είναι ευκολοφόρετη και μπορώ να τη συνδυάσω από το πρωί μέχρι το βράδυ. Συνδυάζεται με τα αγαπημένα μου τζιν σορτσάκια, με τα πολύχρωμα γεμάτα πριντ μπλουζάκια μου, αλλά σίγουρα και με τα μακρυά μου φορέματα που δεν τα αποχωρίζομαι ποτέ ολόκληρο το καλοκαίρι. Σίγουρα είναι μια δημιουργία, με ύφος και χαρακτήρα που δε μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Και φυσικά μπορώ και εύκολα να τη συνδυάζω πάλι και το χειμώνα. Για εμένα οι δημιουργίες  cozy wallets είναι μία διαχρονική επένδυση, ένα κομμάτι που θα ξέρω πως θα είναι στη ντουλάπα μου και θα με συντροφεύει τις μέρες εκείνες που θα είμαι αναποφάσιστη με το τι θα βάλω. Και είναι πάρα πολλές αυτές οι μέρες.


Μάλιστα για τις ανάγκες της φωτογράφισης του ποστ, διαπίστωσα το πόσο πάει η συγκεκριμένη τσάντα με το λατρεμένο λαδάκι μου από την εταιρεία nuxe αλλά και το βιβλίο που περνώ τις περισσότερες ώρες μαζί του το τελευταίο διάστημα. Δε νομίζω, να υπάρχει άνθρωπος που δε θα ξεχωρίσει και θα εκτιμήσει όλη αυτή την ποικιλία σε ύφος και στυλ που χαρίζουν τα cozy wallets και γι' αυτό προτείνω να μπείτε και εσείς στον μοναδικό τους κόσμο. Μπορείτε λοιπόν, να επιλέξετε τη δική σας αγαπημένη δημιουργία, είτε μέσα στο λογαριασμό τους στο facebook https://www.facebook.com/pg/Cozywallets/about/?ref=page_internal είτε στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση https://www.cozy-wallets.gr/.

Τα cozy wallets δεν είναι απλά η επιλογή μου γι αυτό το καλοκαίρι, αλλά και ο απόλυτος στυλιστικός οδηγός μου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti