Η φροντίδα περιποίησης του προσώπου μου μετά από την έκθεση στον ήλιο

Κορίτσια μου, η αλήθεια είναι πως όταν πας διακοπές για ένα διήμερο το μυαλό σου δεν βρίσκεται στο ποια προϊόντα θα κουβαλήσεις μαζί σου για την φροντίδα του προσώπου σου, αλλά συνήθως στο να περάσεις καλά εσύ και η οικογένεια ή οι φίλοι σου. Ο ήλιος όμως και η υπερέκθεση σε αυτόν, όπως όλες γνωρίζουμε μπορούν να κάνουν πολύ κακό στην επιδερμίδα μας, οπότε το σημερινό ποστ έρχεται να προσθέσει στο νεσεσέρ της τσάντας θαλάσσης σας δύο μαγικά προϊόντα που δεν πρέπει να αποχωρίζεστε ποτέ!


Η αλήθεια είναι πως εγώ και λίγα χρόνια, έχω αφήσει την φροντίδα και περιποίηση της επιδερμίδας μου στην εταιρεία Eleon και έχω δει θεαματικά αποτελέσματα. Η σειρά eleon με βιολογικά έλαια καμελίνας και ελιάς, συνδυάζει με μοναδικό τρόπο τα ευεργετικά οφέλη των βιολογικών ελαίων και φυτικών εκχυλισμάτων προστατεύοντας την επιδερμίδα και συμβάλλοντας στην ανάκτηση της λάμψης και της νεανικής της όψης. Επίσης, ένα άλλο στοιχείο που αγαπώ πολύ στη συγκεκριμένη εταιρεία είναι ότι όλα τα προϊόντα της δεν έχουν parabens και είναι δερματολογικά ελεγμένα. Πάμε να δούμε όμως ποια είναι τα δύο αυτά προϊόντα, που δεν αποχωρίζομαι από το νεσεσέρ των διακοπών μου!


Πρώτο σωτήριο προϊόν της εταιρείας Eleon είναι το γαλάκτωμα καθαρισμού για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Πρόκειται για ένα γαλάκτωμα καθαρισμού, που καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα και αφήνει μία βελούδινη αίσθηση. Μάλιστα, με την ειδική του σύνθεση ενυδατώνει και καταπραΰνει την επιδερμίδα χάρη στην προβιταμίνη Β5, βελτιώνει και ρυθμίζει την έκκριση σμήγματος με την βιταμίνη PP και προσφέρει ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία με τα έλαια καμελίνας και ελιάς. Είναι ένα προϊόν, που όπως καταλαβαίνετε έχει πλούσιες θρεπτικές ιδιότητες και δίνει μία ανάσα δροσιάς στην επιδερμίδα μου όταν το έχει ανάγκη.


Όσον αφορά την περιοχή των ματιών η εταιρεία eleon, έχει να μας προτείνει το νερό καθαρισμού και αφαίρεσης μακιγιάζ των ματιών, που προστατεύει την επιδερμίδα γύρω από τα μάτια χάρη στο βιολογικό εκχύλισμα φύλλου ελιάς, ενυδατώνει και θρέφει τη συγκεκριμένη περιοχή χάρη στο έλαιο καμελίνας και καταπραΰνει την περιοχή γύρω από τα μάτια χάρη στην προβιταμίνη B5. Μετά από όλη αυτή την φροντίδα σας συστήνω να ψάξετε και να βρείτε μία ενυδατική κρέμα που θα ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες από την εταιρεία eleon και δεν χρειάζεστε κάτι άλλο.


Η επιδερμίδα σας μετά από την χρήση αυτών των προϊόντων θα σας ευγνωμονεί. Την σειρά προιόντων της εταιρείας eleon, μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/EleonCosmetics/, στο instagram https://www.instagram.com/eleoncosmetics/?hl=el και στη σελίδα τους http://eleon-cosmetics.com/el/. Μέρι το επόμενό μου ποστ, να θυμάστε πως όσο σημαντική είναι η προστασία της επιδερμίδας μας από τον ήλιο άλλο τόσο σημαντική είναι και η ενυδάτωσή της μετά από την έκθεση σε αυτόν!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti