Ο απόλυτος σύμμαχος των μαλλιών μου είναι η L' oreal Professionel και η σειρά MYTHIC OIL

Αγαπημένες μου. Ξέρω πως πολλές από εσάς θα βρίσκεστε σε κάποια παραλία και θα απολαμβάνετε τις βουτιές κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο. Εγώ όμως, που βρίσκομαι στο γραφείο και φροντίζω τα κορίτσια μου, δηλαδή εσάς αποφάσισα να σας πω τα δικά μου μυστικά για λαμπερά και υγιή μαλλιά όλους τους μήνες του χρόνου! Και ναι σου υπόσχομαι πως δεν θα κρατήσω τίποτα κρυφό.. Πάμε να ξεκινήσουμε!


Αρχικά, θέλω να σου αναφέρω πως κατά καιρούς άκουγα για το βραβευμένο προϊόν της L' oreal Professionel το MYTHIC OIL και απορούσα τι μπορεί να κάνει αυτό το προϊόν να ξεχωρίζει. Καθώς λοιπόν, μία μέρα πήγα να κουρευτώ στο κομμωτήριο της γειτονιάς μου και ζήτησα από τον κομμωτή μου δύο προϊόντα που θα θρέψουν και θα ενυδατώσουν βαθιά τα μαλλιά μου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, εκείνος μου πρότεινε το πολυσυζητημένο λάδι MYTHIC OIL και την μάσκα μαλλιών από την ίδια σειρά. Η αλήθεια είναι, πως είχα τις ενστάσεις μου καθώς έχω πολύ λεπτή τρίχα και φοβάμαι ιδιαίτερα τα λαδάκια και τα προϊόντα που μπορεί να μου βαρύνουν την τρίχα ακόμη περισσότερο. Και όμως έκανα τόσο λάθος. 


Πλέον τα χρησιμοποιώ εδώ και τρεις μήνες ασταμάτητα. Μπορώ να πω πως είμαι εθισμένη στην καταπληκτική μυρωδιά των MYTHIC OIL προϊόντων μου και ακόμη και διήμερα να πάω διακοπές τα βάζω σε μικρές συσκευασίες και δεν τα αποχωρίζομαι ούτε και στον ύπνο. Η μάσκα αυτή λοιπόν που είναι, για λεπτά και κανονικά μαλλιά, έρχεται σε μια χρυσή συσκευασία και είναι εμπνευσμένη από τις βασίλισσες της Αιγύπτου που συνήθιζαν να χρησιμοποιούν έλαια στα μαλλιά τους. Αμέσως, μόλις την εφαρμόζω μετατρέπει το μπάνιο μου σε μια καταπληκτική εμπειρία αναζωογόννησης και χαλάρωσης και αυτό που μου αρέσει πιο πολύ από όλα είναι ότι δεν περιέχει σιλικόνη, parabens και άλλα βλαβερά συστατικά. Μετά από αυτήν τα μαλλιά μου στην κυριολεξία μοσχομυρίζουν και φαίνονται λες και βγήκα από το κομμωτήριο.
Και φυσικά, τώρα ήρθε η ώρα για να σας μιλήσω για το αγαπημένο μου MYTHIC OIL που είναι ένα επαγγελματικό λάδι θρέψης πολλαπλών χρήσεων. Πρόκειται για έναν επαγγελματικό έλεγχο στα μαλλιά, που ενισχύεται από έλαια υψηλής συγκέντρωσης. Δεν είναι άλωστε τυχαία, το μυστικό του κομμωτή μου και πλέον θα γίνει ο νούμερο ένα και δικός μου σύμμαχος. Η σύνθεσή του, που είναι πλούσια εμπλουτισμένη από έλαιο Argan, προσφέρει απαλότητα και προστασία στα μαλλιά. Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα λεπτόρρευστο και μπορείτε να το χρησιμοποιείτε με πολλούς τρόπους. Είτε μετά το μπάνιο σας, για να ενυδατώσετε τις άκρες των μαλλιών σας, είτε για να κλειδώσετε το χτένισμά σας. Εγώ μάλιστα, βάζω και λίγες σταγόνες στην μαλακτική κρέμα μαλλιών μου, όταν δεν κάνω μάσκα για φουλ ενυδάτωση και λάμψη. Είναι μάλιστα ιδανικό για την προστασία των μαλλιών πριν από οποιοδήποτε styling.


Αυτά λοιπόν, είναι τα δύο προϊόντα που πρέπει να έχει η κάθε γυναίκα στο νεσεσέρ της για να νιώθει αυτοπεποίθηση. Επειδή πολλές μου λέτε πως πλησιάζει η περίοδος που θα πάτε προσκεκλημένες σε γάμους, πείτε τον κομμωτή σας να σας βάλει λίγο λαδάκι στις άκρες αφού ολοκληρώσει το χτένισμά σας το αποτέλεσμα θα σας εντυπωσιάσει. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε στη σελίδα της L' oreal Professionel στο facebook https://www.facebook.com/lorealprofessionnel.el/?fref=ts  ή στο site της εταιρείας http://www.lorealprofessionnel.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CF%8E%CE%BD/mythic-oil. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti