Mε τα CHARISMΑ OILS COLLECTION η φροντίδα του σώματός είναι το καλύτερο κομμάτι της ημέρας μου!

Κορίτσια μου, συχνά λαμβάνω μηνύματά σας για το ποια προϊόντα χρησιμοποιώ μετά το μπάνιο μου και πως φροντίζω να είναι η επιδερμίδα μου απαλή και μεταξένια. Η αλήθεια είναι πως παλαιότερα χρησιμοποιούσε κρέμες σώματος, όμως καμία δεν με είχε ενθουσιάσει σε μεγάλο βαθμό, ώστε να σας την προτείνω. Ώσπου, μία ημέρα μπήκαν στην ζωή μου η συλλογή λαδιών από την εταιρεία Charisma Oils Collection, που έχει κάνει την φροντίδα του σώματός μου την πιο όμορφη στιγμή της ημέρας μου.


Η αλήθεια είναι, πως ζούμε σε μία εποχή όπου το στρες έχει καταβάλει τους περισσότερους από εμάς και πολλές φορές πελαγώνουμε και δεν ξέρουμε το πως να βάλουμε την ζωή μας σε τάξη. Για εμένα τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά, από την στιγμή που δοκίμασα το Stress relief , που είναι από την Anti stress σειρά των ελαίων Charisma και συμβάλλει στην αποβολή του άγχους και της έντονης πίεσης, ακόμη και στην σταδιακή απομάκρυνση της κατάθλιψης. Το εφαρμόζω στο σώμα μου με κυκλικές κινήσεις, κυρίως σε νωπή επιδερμίδα, ανάβω και ένα κεράκι και έτσι αισθάνομαι αμέσως να αποβάλλεται από πάνω μου όλη η κούραση της καθημερινότητας. Μάλιστα, η μυρωδιά των αιθέριων ελαίων με χαλαρώνει και μου χαρίζει έναν ήρεμο ύπνο μαζί με μια μεταξένια επιδερμίδα.
Βέβαια, δεν μπορώ να μην σας αναφέρω και την σειρά ανάπλασης από την εταιρεία Charisma και εγώ έχω το Anti cellulite που έχει σχεδιαστεί για τις καθημερινές ανάγκες της κάθε γυναίκας.


Ενδείκνυται για κάθε τύπο επιδερμίδας και είναι ιδανικό για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Η αλήθεια είναι, πως μέσα στο λίγο διάστημα που το χρησιμοποιώ έχω δει απίστευτα αποτελέσματα και δεν μπορώ να φανταστώ να πάω κάποιο ταξίδι και να μην τα πάρω μαζί μου.  Δεν είναι καθόλου τυχαία, η απήχηση που έχει η εταιρεία Charisma Oils Collection και στις διάσημες γυναίκες, που κουβαλάνε παντού τα λαδάκια από την εταιρεία αυτή και απολαμβάνουν να τα φωτογραφίζουν στην κάθε τους εξόρμηση.


Αν λοιπόν, ψάχνετε την λύση στο να αποβάλλετε το στρες της καθημερινότητάς και να δώσετε στο σώμα σας νεανική όψη και βαθιά ενυδάτωση αλλά και ανάπλαση, η εταιρεία Charisma Premium Oils είναι η μοναδική επιλογή.



 Μπορείτε λοιπόν, να βρείτε όλη την συλλογή των ελαίων της εταιρείας Charisma στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/charismaoilscollection/?fref=ts και στον λογαριασμό τους στο instagram https://www.instagram.com/charismaoilscollection/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να μην ξεχνάτε να αγαπάτε τον εαυτό σας και να του χαρίζετε την φροντίδα και την αναζωογόννηση που του αξίζει!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti