To καλοκαίρι μου αποκτά τροπικό αέρα με τις εκπληκτικές δημιουργίες από Evisk

Κορίτσια μου ετοιμάζομαι πάλι για ολιγοήμερες διακοπές και επέλεξα στο σημερινό ποστ να σας γράψω για τις εκπληκτικές τσάντες από Evisk. Είναι αυτές που πάντα χρησιμοποιώ στα ταξίδια μου, με διευκολύνουν στις βραδινές μου εμφανίσεις και σίγουρα πάντα κλέβουν τις εντυπώσεις. Η δημιουργός τους, Εύη Σκαρβελάκη κάθε φορά ξεπερνάει τον εαυτό της και κατασκευάζει τσάντες που είναι νεανικές, σύγχρονες και πολύ μοντέρνες.


Δεν σας κρύβω πως το cluch που καθιερωμένα διαλέγω κάθε χρόνο πλέον το χρησιμοποιώ με χίλιους δυο τρόπους. Το χρησιμοποιώ ως νεσεσέρ στα ταξίδια που δεν μπορώ να πάρω πολλά πράγματα μαζί μου και αποθηκεύω εκεί όλες τις κρέμες που θα χρειαστώ για το ταξίδι και έπειτα όταν φτάνω στον προορισμό μου το χρησιμοποιώ και για τις βραδινές μου εμφανίσεις. Φέτος το καλοκαίρι όλες οι δημιουργίες από Evisk αποπνέουν έναν αέρα δροσιάς, ανανέωσης και φρεσκάδας με δημιουργίες που αναμφισβήτητα σου φτιάχνουν την διάθεση. Τροπικά patterns με boho αέρα είναι εδώ για να μας δίνουν κίνητρο να βγαίνουμε περισσότερο  και ταιριάζουν απόλυτα με τα πολύχρωμα coctail που μας σερβίρουν στα μέρη που επισκεπτόμαστε.


Βέβαια, για όλες εμάς που εκτός από την νύχτα επιθυμούμε να έχουμε και μια εντυπωσιακή τσάντα πλάτης που θα την χρησιμοποιούμε στις εξορμήσεις μας αλλά θα είναι και πολύ στιλάτη το Evisk έχει αναμφισβήτητα τις πιο ξεχωριστές τσάντες που έχω δει. Είναι επίσης και πολύ ευρύχωρες για να χωρέσετε μέσα σε αυτές όλα τα αγαπημένα σας αντικείμενα δίχως πολύ κόπο. Μπορεί να είναι και αυτός ένας από τους λόγους που εκτιμώ και τιμώ τόσο τις τσάντες Evisk στην καθημερινότητά μου. Αποπνέουν μία ελευθερία και μία ταξιδιωτική διάθεση, μία ανάγκη για ξεγνοιασιά στον κάτοχό τους που δεν θέλει να κάνει βήμα χωρίς αυτές.


Αν λοιπόν φέτος είναι η χρονιά σου και θέλεις να βρεις την πιο υπέροχη τσάντα που τα χρώματά της θα αντανακλούν το φως του φεγγαριού ή θα καθρεφτίζουν το φως της θάλασσας οι δημιουργίες Evisk είναι η μόνη επιλογή. Τις τσάντες Evisk τις βρίσκεται πολύ εύκολα στη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/eviskbags/?fref=ts και στο instagram https://www.instagram.com/_evisk_/. Μέχρι το επόμενο μου ποστ να τολμάτε και να διεκδικείτε αυτά που σας κάνουν να χαμογελάτε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών