Η εταιρεία ELOTIA OLIVE MYSTERY μου έλυσε κάθε ''μυστήριο'' γύρω από την περιποίηση των μαλλιών, της επιδερμίδας και του σώματός μου!

Φίλοι μου, το ξέρω πως τα κείμενά μου έχουν αραιώσει, αλλά όχι δεν σας έχω ξεχάσει. Το αντίθετο, θα έλεγα πως γεμίζω τις μπαταρίες μου, για να επιστρέψω δριμύτερη κοντά σας με νέα ομορφιάς που θα μας ανανεώσουν μέσα και έξω! Και καθώς, είμαι τις τελευταίες μέρες σε ένα mood νοσταλγίες για το καλοκαίρι που φεύγει δοκιμάζω όλο και περισσότερο καινούρια προϊόντα και αυτά που ξεχώρισα τις τελευταίες ημέρες και θα με συντροφεύουν σίγουρα και τον χειμώνα είναι της εταιρείας ELOTIA OLIVE MYSTERY!


Η αλήθεια είναι, πως πρωτογνώρισα αυτή την εταιρεία στις διακοπές μου με κάποια προϊόντα, που μου είχε στείλει το thinknature.eu και είχα μείνει άφωνη με την ποιότητά τους! Έτσι, επέλεξα να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα για να δω αν είναι και αυτά το ίδιο υποσχόμενα και αποτελεσματικά με τα προηγούμενα! Και πράγματι ήταν! Τα προϊόντα που διάλεξα, ήταν ένα από κάθε κατηγορία που αφορά την φροντίδα των μαλλιών, του προσώπου και του σώματός μου!


Αρχικά, το πρώτο προϊόν ήταν η επανορθωτική μάσκα μαλλιών της εταιρείας που περιέχει διάφορα συστατικά που υπόσχονται και όντως το κάνουν βαθιά ενδυνάμωση της τρίχας και ενυδάτωσή της. Την εφαρμόζω μετά το λούσιμο, κατά μήκος των μαλλιών και στις άκρες. Έπειτα, την αφήνω να δράσει για 2-5 λεπτά  και την ξεβγάζω με άφθονο νερό! Η λάμψη και η απαλότητα που έχουν τα μαλλιά μου μετά την συγκεκριμένη μάσκα είναι κάτι που δεν έχω ξαναδεί κι ειλικρινά δεν νομίζω να πάρει καμία άλλη πλέον θέση στον μπάνιο και στην καρδιά μου όσο αυτή.


Περνώντας στην ενυδάτωση του σώματος, έψαχνα καιρό ένα αναζωογονητικό βούτυρο σώματος και το βρήκα στην εταιρεία ELOTIA OLIVE MYSTERY και αυτό! Πρόκειται για άλλο ένα φυσικό προϊόν, το οποίο θα είναι ιδανικό για τους χειμερινούς μήνες, καθώς εγώ προτιμάω λίγο πιο βαριές κρέμες σώματος τότε γιατί νοιώθω πως ενυδατώνουν σε βάθος την επιδερμίδα μου! Το λάδι ελιάς, που περιέχει το συγκεκριμένο προϊόν, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά, όπως οι πολυφαινόλες, δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες  και καταπραύνει το δέρμα, ενώ το λάδι αβοκάντο πλούσιο σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και βιταμίνες Α, Β &Ε, ενισχύει και προστατεύει την υδροπιδική στοιβάδα του δέρματος. Το έλαιο αμυγδάλου, το βούτυρο καριτέ και το οργανικό μελισσοκέρι, θρέφουν, ενυδατώνουν και χαρίζουν μοναδική απαλότητα στην επιδερμίδα, καθιστώντας το το νούμερο 1 αναγκαίο προϊόν που χρειάζεται να έχετε στις αποσκευές σας για τον χειμώνα!


Τελευταίο προϊόν και πολυλατρεμένο μου, είναι το ελιξήριο περιποίησης προσώπου και λαιμού. Τώρα που σας γράφω, νοιώθω πως τα λόγια είναι φτωχά για το συγκεκριμένο προϊόν, καθώς τα συστατικά που περιέχει ευνοούν την παραγωγή της καλής ποιότητας κολλαγόνου και συνεπώς την σύσφιξη του δέρματος και την μείωση των λεπτών γραμμών! Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε το πρωί ή/ και το βράδυ στο πρόσωπο, τον λαιμό και το ντεκολτέ σας κάνοντας μασάζ με απαλές κινήσεις. Πραγματικά, θα μείνετε έκπληκτοι με τα αποτελέσματα από τις πρώτες κιόλας χρήσεις.


Αυτά είχα να σας πω με λίγα λόγια καθώς και ότι όλα τα προϊόντα της εταιρείας περιέχουν 100% άρωμα αιθέριων ελαίων και παρασκευάζονται στην Κρητική γη. Είναι όλα, εξαιρετικά και η απόδειξη πως όταν αγαπάς αυτό που κάνεις σίγουρα το κάνεις καλά! Μπορείτε να βρείτε την εταιρεία ELOTIA OLIVE MYSTERY στη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/elotia.olive.mystery/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/elotia_olive_mystery/?hl=el , καθώς και στο σάιτ της εταιρείας http://www.elotia.gr/. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε και review που έχω κάνει σε άλλα προϊόντα της εταιρείας ELOTIA OLIVE MYSTERY σε προηγούμενό μου ποστ με το thinknature.eu https://www.facebook.com/thinknature.eu/?fref=ts, όπου και εκεί μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα της!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti