Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti

Κορίτσια μου, η αλήθεια είναι πως λείπω μία εβδομάδα διακοπές και ήδη μου λείψατε πολύ. Δεν σας κρύβω πως πολλές από εσάς σας θεωρώ φίλες μου και ξέρετε πως προσπαθώ να σας λέω πρώτα σε εσάς ότι έχω αγαπήσει και ξεχωρίσει στην καθημερινότητά μου. Μέχρι τώρα, η αλήθεια είναι πως φέτος το καλοκαίρι δεν είχα πάει διακοπές και μου έλλειπε το γαλάζιο της θάλασσας και αυτό το χαμόγελο που έχεις μονίμως όταν ξεφεύγεις από την ρουτίνα σου.


Πλέον μην έχοντας χάσει κανένα μπάνιο και έχοντας μαυρίσει αποφάσισα να σας γράψω για τις εξαιρετικές τσάντες της Ευανθίας Μαρτή που ήταν ο απόλυτος σύμμαχός μου για όλες τις εμφανίσεις μου από την παραλία, έως και το βράδυ. Η αλήθεια είναι πως ξέρετε την αγάπη που έχω στους ταλαντούχους ανθρώπους και ιδιαίτερα σε αυτούς που είναι αυτοδημιούργητοι. Όταν λοιπόν, αντίκρισα τις χειροποίητες τσάντες της Ευανθίας ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Χωρίς δεύτερη σκέψη προμηθεύτηκα δύο και δεν υπήρχε άνθρωπος που δεν με ρώτησε από που τις αγόρασα. Για την παραλία προμηθεύτηκα μία μεγάλη ροζ με ένα μπλε μάτι, που είναι ιδανική για να χωρέσεις πολλά πράγματα ακόμη και αν είσαι μανούλα. Εγώ μάλιστα, θα την χρησιμοποιώ και τώρα στην πόλη καθώς ταιριάζει υπέροχα με τα φορεματάκια και τα τζιν σορτσάκια μου.


Για τις βραδινές μου εμφανίσεις προμηθεύτηκα ένα μπλε τσαντάκι με πομ πον και φλαμίνγκο σε ροζ χρώμα που πολλές φορές το χρησιμοποιούσα και σαν νεσεσέρ για να αποθηκεύω τα καλλυντικά μου. Η αλήθεια είναι, πως ερωτεύτηκα τόσο πολύ τις δημιουργίες της Ευανθίας και προσπαθούσα να τις χρησιμοποιώ με όσο περισσότερους τρόπους μπορούσα, καθώς δεν μπορούσα να τις αποχωριστώ με τίποτα! Βέβαια, όλη αυτή η επιτυχία δεν είναι τυχαία, καθώς η Ευανθία είναι ένα κορίτσι με όνειρα και παρόλο που είναι μόλις 25 χρονών το ταλέντο της είμαι σίγουρη πως θα την φτάσει πολύ ψηλά! Από μικρό παιδί, ήθελε να μπει στην καλών τεχνών γιατί της άρεσε πάρα πολύ να ζωγραφίζει και μεγαλώνοντας συνέχισε με κάτι πιο πρακτικό και τελείωσε διακόσμηση- αρχιτεκτονική, μοδιστρική και επαγκελματικό μακιγιάζ.


Μαθαίνοντας λοιπόν, όλα αυτά για αυτό το υπερταλαντούχο κορίτσι συνειδητοποιώ πως η τέχνη και η έκφραση μέσω αυτής είναι το στοιχείο που κάνει την Ευανθία να ξεχωρίζει και όλες εμάς τις καταναλώτριες να λάμπουμε από χαρά, όταν προμηθευόμαστε μια δημιουργία της!
Αν λοιπόν θέλετε, να βρείτε και εσείς τις τσάντες αυτές που θα σας ταξιδεύουν και θα δημιουργούν μόνο ευχάριστες εικόνες στο μυαλό σας, οι δημιουργίες της Ευανθίας Μαρτή είναι η μόνη σας επιλογή.


Μπορείτε να τις βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/handmadebagswithlove/?fref=ts και στο instagram https://www.instagram.com/evanthia_marti/?hl=el. Εμείς θα ευχηθούμε στην Ευανθία να συνεχίζει να σκορπά χαμόγελα και όνειρα με τις δημιουργίες της και να φτάσει όσο πιο ψηλά μπορεί! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!