Δώστε στυλ στις εμφανίσεις σας με τα μοναδικά χειροποίητα κοσμήματα από την εταιρεία Pansisters jewellery!

Κορίτσια μου ξέρετε πόσο μου αρέσει να σας γράφω φρέσκα ποστ και να βρίσκουμε λύσεις μαζί σε ότι μας προβληματίζει. Το καλοκαιράκι βρίσκεται στο τέλος του και όλες μας ψάχνουμε τρόπους να αναβαθμίσουμε την ντουλάπα και το στυλ μας χωρίς να ξοδέψουμε πάρα πολλά χρήματα. Εγώ από ανέκαθεν πιστεύω, πως η ομορφιά και η φινέτσα μιας γυναίκας θα αναδειχθεί με ότι και αν αυτή επιλέγει να φορέσει. Έτσι τελευταία, προτιμώ να βρίσκω καταπληκτικούς δημιουργούς κοσμημάτων που πέρα από το στυλ μου φτιάχνουν και την διάθεση!


Η δημιουργός από την εταιρεία Pansisters jewellery είναι ένας άνθρωπος που δεν σταματά να δημιουργεί και να φωτίζει με χαμόγελα τις ψυχές των κοριτσιών που την εμπιστεύονται και φοράνε τα κοσμήματά της. Μάλιστα, μπορείτε να βρείτε μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων από πολύχρωμα βραχιόλια, σκουλαρίκια με φούντες και μοναδικά κολιέ σε ότι χρώμα επιθυμείτε. Εγώ, όπως βλέπετε και στην φωτογραφία δεν μπορώ να αποχωριστώ τα λευκά σκουλαρίκια με το ματάκι και τις φούντες και πραγματικά τα φορούσα όλο το καλοκαίρι και δεν σταματήσω να τα φοράω και το φθινόπωρο και τον χειμώνα. Καθώς πιστεύω ανεπιφύλακτα, πως το λευκό είναι ένα χρώμα που σε κάνει να δείχνεις καλοντυμένος ακόμη και αν δεν έχεις προσπαθήσει πολύ.


Άλλη πολύ πολύ αγαπημένη μου τάση που την έχω υιοθετήσει από την δημιουργό της εταιρείας Pansisters είναι το να φοράω πολλά βραχιόλια μαζί. Μπορείτε να βρείτε πραγματικά μία πολύ μεγάλη συλλογή σε βραχιόλια και είναι όλα ένα κι ένα. Εγώ για τις εμφανίσεις μου τώρα το καλοκαίρι, επέλεξα τα βραχιόλια μου να είναι σε γαλάζιες αποχρώσεις αλλά ανυπομονώ να πάρω και καινούρια σε μαύρες αποχρώσεις καθώς πιστεύω πως θα τα καταευχαριστηθώ όλο τον χειμώνα! Ίσως ο λόγος που ξεχώρισα και θα ξεχωρίζω για πολύ καιρό ακόμα τα κοσμήματα από την εταιρεία Pansisters jewellery είναι γιατί απευθύνονται σε όλες τις γυναίκες κάθε ηλικίας και μπορείτε να τα φορέσετε πραγματικά από το πρωί μέχρι το βράδυ προσθέτοντας απλά ένα κόκκινο κραγιόν και ένα ωραίο καφτάνι για τις βραδινές σας εμφανίσεις!


Αν λοιπόν, ψάχνετε και εσείς όσα ψάχνω και εγώ στις εμφανίσεις μου η εταιρεία Pansisters jewellery είναι κοντά σας! Μπορείτε να την βρείτε τόσο στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/pansistersjewellery/?fref=ts και στο instagram https://www.instagram.com/pansisters_handmade_jewelry/?hl=el.


Πραγματικά, ανυπομονώ να δω την καινούρια φθινοπωρινή και χειμωνιάτικη συλλογή της εταιρείας και να βρω πάλι αυτά τα κοσμήματα που εξελίσσουν τις εμφανίσεις και το στυλ μου! Ευχαριστώ πολύ Pansisterw jewellery για την συνεργασία και σας εύχομαι η πορεία σας στον χώρο την ομορφιάς και της μόδας να είναι τόσο λαμπερή όσο και τα κοσμήματα που δημιουργείτε!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti