Back to school post με μοναδικά ρούχα από την εταιρεία Unicorns!!

Φίλοι μου, το ξέρω πως μπορεί σήμερα να μπήκε ο Σεπτέμβρης και πολλοί από εσάς να έχετε μία γλυκιά νοσταλγία για τις διακοπές που τελείωσαν, όμως εγώ έχω μια κάποια χαρά. Χαρά διότι ο Σεπτέμβρης, είναι η κατάλληλη εποχή για νέα ξεκινήματα, γνωριμίες και αγορές!Ναι κυρίως αγορές! Ήθελα λοιπόν, πάρα μα πάρα πολύ να δημιουργήσω διάφορα σύνολα με την αγαπημένη μου εταιρεία Unicorns και να σας δείξω, πως μπορεί το καλοκαιράκι να τελείωσε, όμως και το φθινόπωρο έχει την χάρη του!


Νομίζω, πως έχετε όλοι καταλάβει την αγάπη μου γι' αυτή την εταιρεία που με τα καταπληκτικά της σχέδια, όλες οι δημιουργίες τους μου έχουν κλέψει την καρδιά. Γιατί, όπως χαρακτηριστικά γράφει και η εταιρεία η ζωή χωρίς μόδα είναι παραμύθι χωρίς μονόκερο! Και ελπίζω να ξέρετε την αδυναμία που έχουμε τόσο στους μονόκερους όσο και στην μόδα. Στην εταιρεία λοιπόν unicorns το κάθε κορίτσι μπορεί να δημιουργήσει την δική του ιστορία και να ζήσει το δικό του παραμύθι! Μέσα από μία μεγάλη ποικιλία ξεχωριστών δημιουργιών, μπορεί να διαλέξει αυτό το κολάν, το φόρεμα ή τα αξεσουάρ που θα ανταποκρίνονται καλύτερα στην δική της προσωπικότητα. Εγώ για να σας πω το δικό μου μυστικό, η εταιρεία Unicorns με έκανε να αγαπήσω και περισσότερο το σώμα μου, αφού φορώντας το πολυαγαπημένο μου κολάν  δεν παραλείπω να γυμνάζομαι όσο πιο συχνά μπορώ!


Μάλιστα, καθώς είχα ξετρελαθεί με το καταπληκτικό μπλε μαγιό που μου είχε στείλει η εταιρεία και δεν είχα προλάβει να το απολαύσω όσο ήθελα, το φοράω τώρα μαζί με το κολάν μου και δημιουργώ μοναδικό συνδυασμό για το τρέξιμο, ακόμη και για τον καφέ! Δεν παραλείπω μάλιστα, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες αν είναι να πάω κάπου πιο επίσημα να βάζω από επάνω το αγαπημένο μου φούτερ και voila, έχω ένα ντύσιμο γεμάτο στυλ που αναμφισβήτητα θα μαγνητίσει όλα τα βλέμματα.


Και αν αυτή τη στιγμή που διαβάζεις αυτό το ποστ, είσαι λίγο επιφυλακτική για το αν μπορείς και εσύ η ίδια να το υποστηρίξεις εγώ σου λέω να το τολμήσεις. Εξάλλου, φαντάσου πόσο πιο ενδιαφέρουσα θα ήταν η ζωή μας αν ήμασταν λίγο πιο διαφορετικοί, αν αγαπούσαμε λίγο περισσότερο τον εαυτό μας και ντυνόμασταν όπως ακριβώς ήταν η ψυχή μας! Αν με ρωτάς λοιπόν, ποιο κομμάτι θα έπρεπε να βάλεις στην ντουλάπα σου για το φθινόπωρο σίγουρα σου χρειάζεται ένα μονοκερίσιο κολάν και κάποιο αξεσουάρ για να ντύσεις τις ημέρες σου με χαμόγελο!


Την εταιρεία Unicorns μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/pg/Unicorns.gr/about/?ref=page_internal, στο instagram https://www.instagram.com/unicorns_unicorn.s/?hl=el και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα http://www.unicorns.gr/index.php?route=product/category&path=97. Και να θυμάσαι, πως πραγματικά ευτυχισμένος γίνεσαι δεν γεννιέσαι φίλε μου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti