Η εταιρεία A beauty έδωσε ζωή στα φθαρμένα μου μαλλιά!

Καλημέρα φίλοι μου. Μπορεί τις τελευταίες ημέρες να εργάζομαι πυρετωδώς, αλλά δεν μπορώ και δεν θέλω να σας αφήνω ανενημέρωτους για ότι νέο κυκλοφορεί στην αγορά. Έτσι, δοκιμάζω πυρετωδώς καινούρια προϊόντα και μπορώ να πω με μεγάλη μου χαρά, πως η εταιρεία A beauty έχει φροντίζει και φέρνει συνεχώς καινούρια λανσαρίσματα, που ικανοποιούν τις ανάγκες της κάθε γυναίκας.


Έτσι λοιπόν, μου έστειλε και εμένα να δοκιμάσω δυο προϊόντα μαλλιών της εταιρείας Diplona PROFESSIONAL. To πρώτο πράγμα που με κέρδισε όταν πήρα τα προιόντα αυτά στα χέρια μου, πέρα του ότι μοσχομύριζε όλο το κουτί, ήταν το έντονο γαλάζιο χρώμα που είχαν οι συσκευασίες των προϊόντων και η μεγάλη τους ποσότητα. Όταν επενδύω σε μία αγορά, θέλω φυσικά τα προιόντα που αγοράζω να μου κρατήσουν και να τα χρησιμοποιώ αρκετό χρονικό διάστημα αποκλειστικά, για να δω και τα αποτελέσματά τους. Έτσι, λοιπόν και θα κάνω με αυτά τα μοναδικά προιόντα που έρχονται σε step 1 και σε step 2. Επίσης, να σας αναφέρω πως η συγκεκριμένη σειρά είναι για κατεστραμμένα μαλλιά, γεγονός που μου αρέσει πάρα πολύ, καθώς θεωρώ πως θα κάνει ακόμη καλύτερη αναδόμηση στα μαλλιά μου.


Το Step 1 λοιπόν είναι το σαμπουάν της εταιρείας, το οποίο υπόσχεται αποτελεσματική προστασία για τη δομή της τρίχας εξασφαλίζοντας μια υγιή ομαλή λάμψη στα μαλλιά μας. Η συνεργασία AQUAXYLTM και D- Panthenol εξασφαλίζουν την κατακράτηση νερού στη δομή της τρίχας σε συνδυασμό με την επανόρθωση. Το αποτέλεσμα, είναι αυτό που κάθε γυναίκα θέλει να βλέπει στον καθρέφτη. Δυνατά, λαμπερά μαλλιά με όγκο ανθεκτικά σε δύσκολους εξωτερικούς παράγοντες. Και τα δύο προιόντα, είναι χωρίς σιλικόνες και parabens και vegan ικανά να ικανοποιήσουν και τον πιο διστακτικό πελάτη.


Το επόμενο βήμα είναι το Conditioner, της ίδιας σειράς, το οποίο και αυτό μυρίζει υπέροχα και εξασφαλίζει μία υγιή ομαλή λάμψη στην μαζί με αποτελεσματική προστασία της τρίχας. Μάλιστα να σας αναφέρω πως, από τότε που χρησιμοποιώ αυτά τα προιόντα, τα μαλλιά μου είναι λες και έχω βγει από το κομμωτήριο,έχουν όγκο και δείχνουν πιο αναζωογοννημένα από ποτέ.
Αν λατρεύετε και εσείς να δοκιμάζετε καινούρια προιόντα η εταιρεία A beauty θα καλύψει όλες σας τις ανάγκες. Τα προιόντα της μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/abbeautycosmetics/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/abeauty_cosmetics/?hl=el και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://www.abbeauty.com/. Σύντομα, έρχεται και άλλο ποστ με προιόντα από την ίδια εταιρεία που θα σας συναρπάσουν!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti