Η εταιρεία A beauty μας προσφέρει μία ανεπανάληπτη εμπειρία σπα στο σπίτι!

Φίλοι μου, ξέρω πως έχω καιρό να σας γράψω κάποιο ποστ, αλλά να ξέρετε πως κάθε φορά που το κάνω είμαι πολύ πολύ χαρούμενη, που θα μοιραστώ κάποιο από τα μυστικά μου μαζί σας. Γνωρίζετε, πως έχω αποφασίσει να σας μιλάω μόνο για εκείνα τα προιόντα που πραγματικά κάνουν θαύματα και σήμερα θα σας μιλήσω για ένα κορυφαίο προϊόν, που θα σας σώσει από τις σκασμένες φτέρνες και τα ταλαιπωρημένα άκρα.


 Η εταιρεία λοιπόν, A beauty, μου έστειλε την προηγούμενη εβδομάδα ένα δέμα με διάφορα προιόντα για να σας πω την γνώμη μου για αυτά. Αμέσως, το μάτι μου δεν σας κρύβω έπεσε σε ένα γκατζετάκι, το οποίο με την πρώτη όψη έμοιαζε με κουτάλα και είχε πάνω άσπρους κόκους. Μπήκα λοιπόν, στο σάιτ και το πρώτο που είδα ήταν πως το προϊόν αυτό ήταν sold out. Και δεν άργησα να καταλάβω και το γιατί! Πρόκειται για μία ράσπα απολέπισης κάλων, που έχει πανεύκολη χρήση. Παίρνετε το προϊόν και το τρίβετε πάνω στην περιοχή του ποδιού σας που έχετε πρόβλημα. Αμέσως, αυτό απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και νιώθετε ευεξία και ανακούφιση. Μάλιστα, το δοκίμασα και σε μία φίλη μου, που είχε μεγάλο πρόβλημα με τους κάλους στα πόδια της και την επόμενη ημέρα τα άκρα της ήταν όπως δεν τα είχε ξαναδεί ποτέ της.


Ευτυχώς για εσάς, τώρα που ξανακοίταξα στο σάιτ το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο και θα σας συμβούλευα να το προμηθευτείτε αμέσως, καθώς σας προσφέρει μία αίσθηση σπα στο σπίτι με ελάχιστα χρήματα. Μαζί, λοιπόν με αυτό το προϊόν η εταιρεία A beauty, μου έστειλε δύο κρέμες ποδιών για να τις εφαρμόσω στα πόδια μου μετά από την περιποίησή τους. Και οι δυο κρέμες ήταν από την εταιρεία Dulgon και αυτό που μου άρεσε πιο πολύ πέρα από την αίσθηση απαλότητας που χάρισε στα πόδια μου, ήταν πως οι συσκευασίες τους είναι μικρές και ιδανικές να τις έχετε πάντα μαζί σας είτε θέλετε να κοιμηθείτε σε κάποια φίλη σας είτε πάτε σε κάποιο ταξίδι!


Η αλήθεια είναι, πως χαίρομαι πολύ που υπάρχουν εταιρείες σαν την A beauty, που μας προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες στο σπίτι μας με ελάχιστα χρήματα. Αν θέλετε, να βρείτε κι εσείς τα δικά σας αγαπημένα προιόντα μπορείτε να βρείτε την εταιρεία A beauty στη σελίδα της στο facebook https://www.facebook.com/pg/abbeautycosmetics/about/?ref=page_internal, στο instagram https://www.instagram.com/abeauty_cosmetics/, αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας https://www.abbeauty.com/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να θυμάστε πως η ομορφιά βρίσκετε στα απλά!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti