Η εταιρεία Foltene PHARMA έχει τις λύσεις σε όλα μου τα προβλήματα!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Παρασκευή και δεν γινόταν να σας άφηνα, χωρίς κάποιο ποστ. Η αλήθεια είναι, πως οι Παρασκευές είναι ημέρες χαράς και ξεκούρασης. Για εμένα όμως είναι και ημέρες δοκιμών, καθώς δοκιμάζω ότι καινούριο έρχεται ή κυκλοφορεί στην αγορά και μοιράζομαι τις εντυπώσεις μου μαζί σας. Πρόσφατα λοιπόν, παρέλαβα ένα δέμα από την εταιρεία Foltene με δυο ολοκαίνουρια προϊόντα και ένα πολυαγαπημένο μου εδώ και καιρό, οπότε δεν γινόταν να μην σας μιλήσω για αυτά!


Αρχικά, το πρώτο προϊόν που με γοήτευσε ήταν το σαμπουάν της εταιρείας που είναι για τις γυναίκες και ιδιαίτερα για αυτές που έχουν λεπτή τρίχα. Η αλήθεια είναι, πως ανήκω σε αυτή την κατηγορία γυναικών κι ένα δυναμωτικό σαμπουάν ήταν πραγματικά, ότι χρειαζόμουν και ήρθε και την κατάλληλη στιγμή. Το σαμπουάν έχει μία πολύ ωραία μυρωδιά και αυτό που μου αρέσει περισσότερο απ'όλα είναι πως δεν περιέχει sles, parabens, mineral oil, paraffin wax και σιλικόνη, γεγονός που το καθιστά λιγότερο βλαβερό απ' όλα τα κοινά σαμπουάν του εμπορίου. Ήδη από το πρώτο κιόλας λούσιμο, τα μαλλιά μου έχουν αποκτήσει διάσταση και το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα σε περιστάσεις που θέλω να φαίνονται φρεσκολουσμένα και αναζωογονημένα.


Επόμενο προϊόν, που το έχουν λατρέψει όλες οι γυναίκες και είναι πολύ γνωστή η εταιρεία Foltene, είναι η θεραπεία για βλεφαρίδες και φρύδια που θεωρώ, πως δεν πρέπει να λείπει από το νεσεσέρ της κάθε γυναίκας. Όλες οι γυναίκες λατρεύουμε να φοράμε μάσκαρα και ιδιαίτερα στις μέρες μας κάποιες προτιμούν και την λύση των ψεύτικων βλεφαρίδων. Τότε λοιπόν, έρχεται η θεραπεία της εταιρείας Foltene και πραγματικά κάνει τα μαγικά της, καθώς τις ενδυναμώνει, τις θρέφει και είναι και anti-aging. Εγώ, προσωπικά εφαρμόζω την θεραπεία κάποια βράδια πριν κοιμηθώ και το αποτέλεσμα είναι ακαταμάχητο. Βέβαια, πολλές γυναίκες που έχουν πρόβλημα με τα φρύδια τους, μπορούν κι εκείνες να εφαρμόσουν την θεραπεία και να δημιουργήσουν τα φρύδια των ονείρων τους.


Τελευταίο προϊόν είναι η αγωγή ενδυνάμωσης νυχιών. Ξέρω πως πολλές γυναίκες έχουμε πολύ ευαίσθητα νύχια και ταλαιπωρημένα, οπότε η εταιρεία Foltene καλείται να φροντίσει για την περιποιήση και των νυχιών μας και είμαι σίγουρη πως θα το κάνει με μεγάλη επιτυχία.


Για όλους αυτούς τους λόγους και για πολλούς περισσότερους, η εταιρεία Foltene με έχει γοητεύσει και έχει την λύση για όλα μου τα προβλήματα. Αν θες να γνωρίσεις και εσύ τα προϊόντα της εταιρείας, μπορείς να τα αναζητήσεις στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/FolteneGreece/?fref=ts και στην σελίδα http://www.foltene.eu/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, μην ξεχνάτε να κάνετε τον εαυτό σας κάθε μέρα και πιο ευτυχισμένο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti