Οι εκδόσεις Linardatos ξέρουν τον τρόπο για να είμαι πάντα στην ώρα μου

Κορίτσια μου, είναι αυτή η εποχή του χρόνου, που όλες έχουμε εκατομμύρια πράγματα να κάνουμε και δεν ξέρουμε, πώς να οργανωθούμε. Βέβαια, εγώ από μικρή τα πήγαινα υπέροχα με το χαρτί και το στυλό, καθώς συνέγραφα και αποφάσισα να πάρω όπως κάθε χρονιά και φέτος, ένα ημερολόγιο, που θα είναι πάντα εκεί για εμένα.


Οι εκδόσεις Linardatos, απ’ όπου προμηθεύτηκα το ημερολόγιό μου δραστηροποιούνται στον χώρο του ημερολογίου από το 1933.  Ιδρύθηκαν από τον Σπύρο Λιναρδάτο και οι γενιές που ακολούθησαν συνέχισαν το όραμά του, κατατάσσοντας την εταιρεία σε μια από τις πρώτες θέσεις στον χώρο του ημερολογίου. Η αλήθεια είναι, πως μου αρέσει να επιβραβεύω τέτοιες προσπάθειες, πόσο μάλλον ανθρώπων που αυτοδημιούργητοι, αγάπησαν κάτι πολύ, πίστεψαν σε αυτό και κατέληξαν να είναι επιτυχημένοι στον τομέα τους. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής σε ανταγωνιστικές τιμές, καλύπτοντας όλες τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς. Είναι πραγματικά, το πρώτο όνομα, που έρχεται στον καθένα από εμάς, όταν θέλει να αγοράσει ένα ημερολόγιο υψηλής αισθητικής χωρίς να διαθέσει μία περιουσία.


Αυτό που με γοητεύει όμως περισσότερο απ’ όλα στις εκδόσεις Λιναρδάτου είναι, πως δεν επαναπαύονται ποτέ και πάντα τα ημερολόγιά τους θα είναι σύγχρονα και σχεδιασμένα για να βολεύουν από την σύγχρονη μητέρα, τον αγχωμένο φοιτητή και τον πιο σκληρά εργαζόμενο.  Η καινοτομία μάλιστα στα ημερολόγιά τους, που πρώτη φορά την έχω βρει σε κάποιο ημερολόγιο, είναι πως αυτά μπορούν να γυρίσουν έως και 360 μοίρες, γεγονός που μας βοηθά να γεμίσουμε τις σελίδες του με τις αρμοδιότητές μας, χωρίς να παιδευτούμε. Όλα τα ημερολόγια επίσης, διαθέτουν και σκληρό εξώφυλλο, καλλιτεχνική βιβλιοδεσία, soft touch πλαστικοποίηση και σελιδοδείκτη, χαρακτηριστικά που αποδεικνύουν πως στις εκδόσεις Λιναρδάτος η επιμονή στην τελειότητα και στην λεπτομέρεια είναι πηγή επιτυχίας!



Δεν σας κρύβω όμως, πως η τελευταία μου εμμονή είναι τα ημερολόγια που είναι σχεδιασμένα από πολυτάλαντους γραφίστες και δίνουν στα ημερολόγια μία νότα νοσταλγίας, χαράς, με έντονα παραμυθιακά στοιχεία, ικανά να μας ταξιδεύουν και να θέλουμε το πρώτο πράγμα που ξυπνάμε να είναι να γεμίσουμε το ημερολόγιό μας με ευτυχισμένες στιγμές. Γιατί οι εκδόσεις Linardatos, θέλουν να δημιουργούν χαρούμενους πελάτες και να τους παίρνουν από πάνω τους το βάρος και το στρες της καθημερινότητας.



Για να βρείτε και εσείς μέσα από μία μεγάλη ποικιλία ημερολογίων, ποιο ημερολόγιο καλύπτει τις δικές σας ανάγκες μπορείτε να ακολουθήσετε τις εκδόσεις στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/linardatospublishers/?fref=ts και να μπείτε και στο σάιτ τους http://www.linardatos.gr/ και να επιλέξετε εκείνο το ημερολόγιο που θα ομορφύνει την καθημερινότητά σας. Γιατί οι εκδόσεις Linardatos, ξέρουν τον τρόπο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti