Το One Beauty είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα που θα τρελάνει την κάθε beauty maniac!

Φίλοι μου, μπορεί τα κείμενά μου να αραίωσαν, αλλά παραμένω εδώ για να σας μεταφέρω ότι προϊόν δοκιμάζω και ότι πιο hot κυκλοφορεί εκεί έξω. Έτσι λοιπόν, σήμερα αποφάσισα να σας γράψω για το One Beauty, που είναι ο παράδεισος της κάθε γυναίκας, που θέλει να περιποιείται τον εαυτό της.

Στο One Beauty, μπορείς να βρεις προϊόντα περιποίησης του προσώπου σου, λαστιχάκια για τα μαλλιά κι ότι άλλο φανταστείς σε πολύ funky συσκευασίες, που πραγματικά σου φτιάχνουν την διάθεση. Παράλληλα, μερικά από τα προϊόντα, όπως οι μάσκες που μου έστειλε το One Beauty να δοκιμάσω έρχονται σε κουτί παρασκευής και τις φτιάχνεις μόνος σου. Η αλήθεια είναι, πως το FACETOX με έχει ενθουσιάσει, καθώς αφού ξοδεύω πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου διαβάζοντας είναι η καλύτερη ευκαιρία να αφιερώνω το Σαββατοκύριακό μου στην περιποίηση της επιδερμίδας μου. Και τι ποιο όμορφο από το να παρασκευάζω μόνη μου, τις μάσκες μου με προϊόντα που ξέρω πως δεν θα βλάψουν την επιδερμίδα μου. Το συγκεκριμένο κιτ είναι 100% οργανικό, cruelty free, για όλους τους τύπους επιδερμίδας και δεν περιέχει paraben. Θεωρώ πως είναι το καλύτερο δώρο, που μπορεί να κάνει μία γυναίκα στον εαυτό της ή στην κόρη της και η πιο μοναδική ευκαιρία, να περνάνε τον χρόνο τους μαζί μαμά και κόρη.


Επόμενο θαυματουργό προϊόν, που ανακάλυψα στο One Beauty είναι το KONJAK SPONGE. πρόκειται για ένα σφουγγάρι που ενώ στην αρχή είναι σκληρό, μετά βρέχοντάς το με χλιαρό ή ζεστό νερό  αυτό μαλακώνει και μεγαλώνει σε μέγεθος. Το επόμενο βήμα είναι να στραγγίσετε το σφουγγάρι και με κυκλικές κινήσεις να καθαρίσετε απαλά το δέρμα σας. Το κουτί που προμηθεύτηκα, περιέχει δύο σφουγγαράκια, γεγονός που συμφέρει ιδιαίτερα και πραγματικά κάνει θαύματα στην περιποίηση του προσώπου. Το μαύρο σφουγγάρι είναι για τις λιπαρές επιδερμίδες και το λευκό για τις κανονικές, μεικτές επιδερμίδες.


Τέλος, το One Beauty είχε την ευκαιρία να μου στείλει τα πιο μοναδικά λαστιχάκια από την εταιρεία Exeis ena lastixaki? Είναι όλα super cute και μπορείτε να δημιουργήσετε φορώντας τα μοναδικά χτενίσματα ή να τα φορέσετε μαζί με τα βραχιόλια σας και να έχετε ένα πολύ μοντέρνο συνδυασμό, που μόνο εσείς θα φοράτε. Μάλιστα το One Beauty, με ενημέρωσε, πως αυτή την περίοδο ισχύει μία προσφορά στο σάιτ τους. Αν αγοράσετε λαστιχάκια αξίας 20 ευρώ παίρνετε δώρο και το μοναδικό KONJAK SPONGE, που έχω λατρέψει. Επίσης, έως αύριο αν αγοράσετε τέσσερα προϊόντα αξίας 62 ευρώ, όπως το FACETOX, προϊόντα της εταιρείας MOXIE και το Exeis ena lastixaki?, από 62 ευρώ θα μπορείτε να τα προμηθευτείτε στα 40 ευρώ.

Εγώ όπως, έχετε καταλάβει λάτρεψα τα πολύ ιδιαίτερα προϊόντα της εταιρείας One Beauty και ανυπομονώ να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της.

 Αν λοιπόν θέλετε, να γνωρίσετε κι εσείς την εταιρεία μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα της στο Facebook https://www.facebook.com/onebeauty.gr/, στο instagram https://www.instagram.com/onebeauty.gr/?hl=el και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://www.onebeauty.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε, γιατί μας ομορφαίνει!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti