To MairyLou Unique - Bijoux ξέρει τις ανάγκες της κάθε γυναίκας!

Κορίτσια μου, σήμερα είναι Κυριακή κι αποφάσισα να σας γράψω ένα ποστ για τα μοναδικά και μαγευτικά κοσμήματα από το MairyLou Unique - Bijoux. Γνωρίζετε καλά, πως είμαι λάτρης των κοσμημάτων και όλων των δημιουργιών, που μπορούν εύκολα και απλά να απογειώσουν την εμφάνισή μου. Και η αλήθεια είναι πως, όσα ψάχνω τα έχω βρει στην δημιουργό του MairyLou Unique - Bijoux.


Αυτό νομίζω που ξεχωρίζει αυτά τα κοσμήματα, πέρα του ότι είναι φτιαγμένα με αγάπη είναι πως η δημιουργός τους ξεκίνησε να δημιουργεί κοσμήματα πρώτα για τον εαυτό της. Έπειτα από τις παροτρύνσεις φίλων, το όνειρο άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά και πλέον όλο και περισσότερες κοπέλες εντυπωσιάζουν και κλέβουν αναμφισβήτητα τις εντυπώσεις με τις δημιουργίες από MairyLou Unique - Bijoux. Τα βασικά υλικά που χρησιμοποιούνται για να κατασκευαστούν τα κοσμήματα, είναι οι χάντρες, οι κλωστές και αγαπημένο υλικό της ίδιας είναι οι φουντίτσες, που δίνουν στα κοσμήματα μια ανάλαφρη και girly διάθεση, που όλες θέλουμε στις εμφανίσεις μας.


Η δημιουργός του MairyLou Unique - Bijoux εμπνέεται από την καθημερινότητα, τις τάσεις της μόδας και τα θέλω της κάθε γυναίκας, καθώς θέλει η κοπέλα που θα φοράει τα κοσμήματά της, να φοράει το κόσμημα των ονείρων της σε πολύ οικονομική τιμή. Τα κοσμήματα, δεν είναι χρυσά- επιχρυσωμένα ή από ασήμι, παρ' όλα αυτά είναι μοναδικής ποιότητας και εγώ δεν αποχωρίζομαι τα δικά μου, ούτε λεπτό. Τα πιο αγαπημένα μου, είναι οι ασημένιες βέργες, καθώς είναι η απόλυτη τάση για φέτος το φθινόπωρο και τον χειμώνα και μπορούν να φορεθούν όλες μαζί και να απογειώσουν το στυλ σας.

Βέβαια, δεν μπορεί κανείς να δει τις δημιουργίες από το MairyLou Unique - Bijoux και να μην ερωτευτεί τα boho μακρυά κολιέ και τα μοναδικά σκουλαρίκια με τις φουντίτσες, που εγώ τα φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ. Συνδυάζονται καταπληκτικά, με denim jacket, με σαλοπέτες, ακόμη και με το αγαπημένο σας μαύρο φόρεμα καθώς του προσθέτουν μία φρεσκάδα, που κάθε γυναίκα θέλει να έχει η εμφάνισή της.


Αν λοιπόν, ψάχνετε κι εσείς αυτά τα κοσμήματα, που θα ανεβάζουν την διάθεσή σας το MairyLou Unique - Bijoux, είναι εδώ για εσάς. Μπορείτε να το βρείτε στην σελίδα του στο Facebook https://www.facebook.com/mairylou12/?fref=mentions, αλλά και στο instagram https://www.instagram.com/mairylou_unique_bijoux/?hl=el. Μάλιστα, έχω δει και κάποια από τα καινούρια σχέδια και ειλικρινά τα έχω ερωτευτεί. Λοιπόν, τι περιμένετε για να κάνετε δικό σας κάποιο ή κάποια από τα MairyLou Unique - Bijoux κοσμήματα; 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti