Η εταιρεία Wet n wild μας εντυπωσιάζει με την φθινοπωρινή παλέτα χρωμάτων των προϊόντων της!

Φίλοι μου γεια σας! Στο σημερινό ποστ επέστρεψα με ανανεωμένη διάθεση να σας μιλήσω για μακιγιάζ και τις νέες τάσεις που θα επικρατήσουν φέτος για το φθινόπωρο και τον χειμώνα του 2017. Νομίζω πως, ήρθε ο καιρός σιγά σιγά όλες να φοράμε τα άνετα ρούχα μας σε ζεστές αποχρώσεις και να επιλέγουμε πιο φθινοπωρινά χρώματα είτε για το μακιγιάζ των ματιών είτε για των χειλιών μας. Πάμε λοιπόν, να σας αποκαλύψω τα προϊόντα που δεν αποχωρίζομαι από την εταιρεία Wet n wild!


Aπαραίτητο must have, που όλες πρέπει να έχουμε στο νεσεσέρ μας είναι ένα καλό foundation. Η εταιρεία Wet n wild μου έστειλε να δοκιμάσω το photofocus FOUNDATION FOND DE TAINT, που είναι ένα λεπτόρρευστο μεικ-απ που διαρκεί όλη την ημέρα και έχω λατρέψει την ανάλαφρη σύνθεσή του. Καθώς, είμαι πολλές ώρες εκτός σπιτιού και θέλω το μακιγιάζ μου να έχει διάρκεια, χωρίς να ασχολούμαι συνέχεια μαζί του αυτό το μεικ- απ είναι πραγματικά εδώ για να καλύψει όλες τις ανάγκες μου. Εγώ το έχω στην απόχρωση medium, που θεωρώ πως είναι η ιδανική για τον τύπο της επιδερμίδας μου.


Περνώντας στο highlighter, που είναι ένα προϊόν που δεν αποχωρίζονται όλες οι γυναίκες, καθώς δίνει ένα πιο φυσικό και λαμπερό αποτέλεσμα στην επιδερμίδα η εταιρεία Wet n wild, έχει τα πιο μοναδικά highlighter, που κυκλοφορούν στην αγορά. Αυτή την φορά δοκίμασα, το megaglo MAKEUP STICK, που έρχεται σε μία πολύ girly συσκευασία και εγώ το έχω στην απόχρωση Ε800, με την ονομασία When The Nude Strikes. Είναι πραγματικά, ένα πολύ βολικό προϊόν, καθώς μπορείτε να το έχετε πάντα μέσα στο νεσεσέρ σας και ένα τρικ που κάνω τελευταία είναι να βάζω λίγη ποσότητα ταμποναριστά πάνω στα κραγιόν μου και να τα δίνει αυτό το μεταλικό εφέ, που είναι η απόλυτη τάση για φέτος.


Βέβαια, δεν θα έγραφα κάποιο ποστ χωρίς να σας αναφέρω κάποιο προϊόν χειλιών. Θα σας αναφέρω λοιπόν, την πιο σούπερ απόχρωση του φθινοπώρου, που είναι από την σειρά megalast LIQUID Catsuit και πρόκειται για ματ κραγιόν με μεγάλη διάρκεια που δεν ξηραίνουν τα χείλη, αλλά αντίθετα κρατάνε το κραγιόν μας στην θέση του όλη μέρα. Το δικό μου είναι σε μια berry απόχρωση και θεωρώ πως είναι το ιδανικό, για εκείνες τις ημέρες που δεν ξέρεις τι θέλεις να βάλεις, αλλά θες και να είσαι εντυπωσιακή στο γραφείο.


Τελευταία εμμονή, που υιοθετήσω φέτος είναι το μεταλλικό εφέ και στα νύχια. Έτσι, η Wet n wild καινοτομεί και πέρα από τα χείλη μας προσφέρει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και στα νύχια με μια σύνθεση καταπληκτική στα μανό της, που διαρκούν μέχρι και μία εβδομάδα. Εγώ θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε την απόχρωση Burgundy Frost, που είναι το πιο τέλειο μεταλλικό μπέρι κόκκινο χρώμα, που με παραπέμπει σε μια χουχουλιάρικη διάθεση!


Αν θέλετε λοιπόν να αποκτήσετε κι εσείς τα μοναδικά προιόντα της εταιρείας Wet n wild μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/wetnwildcosmeticsGR/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/wetnwildgreece/ και σε πολλά ηλεκτρονικά και φυσικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Αξίζει να αναφέρουμε, πως η εταιρεία περνάει και κοινωνικά μηνύματα, καθώς τα προιόντα της είναι Cruelty free και δεν κάνουν πειράματα σε ζώα. Ευχαριστούμε πολύ Wet n wild για αυτές τις όμορφές σου δράσεις!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti