Το Charisma Oils Collection ξέρει να μας χαλαρώνει και εμείς το λατρεύουμε!

Κορίτσια μου, ξέρω πως για πολλές το Σάββατο είναι η καλύτερη ημέρα για εξόδους, πρωινό καφέ και συνάντηση με αγαπημένα πρόσωπα. Υπάρχει, όμως και μία μερίδα γυναικών η οποία δεν ξεκουράζεται ούτε το Σάββατο. Είτε γιατί είναι εργαζόμενη, είτε γιατί είναι μητέρα και η καθημερινότητα τρέχει και την αναγκάζει να τρέχει κι εκείνη μαζί της.


Η αλήθεια είναι, πως κι εγώ τώρα με το μεταπτυχιακό και την δουλειά δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο. Η ημέρα μου είναι διάβασμα, τρέξιμο, φαγητό και πάλι από την αρχή. Φυσικά, αυτός δεν είναι ένας ενδεδειγμένος τρόπος ζωής, καθώς γεμίζω την καθημερινότητά μου με ιδιαίτερο τρέξιμο, αλλά καθώς είμαι μικρή ακόμα προτιμώ να γεμίζω την ημέρα μου με δραστηριότητες παρά να κάθομαι. Βέβαια, ίσως μερικές φορές και να το παρακάνω. Έψαχνα λοιπόν, ένα προϊόν το οποίο θα το χρησιμοποιώ μετά το μπάνιο μου για ενυδάτωση του σώματός μου, αλλά και για να με χαλαρώνει.


Τυχαία λοιπόν, έπεσε το μάτι μου στην σελίδα της εταιρείας  Charisma Oils Collection  και έμεινα άφωνη με την ποικιλία των προϊόντων της και κάπου μέσα μου κατάλαβα, πως η σχέση μου με την συγκεκριμένη εταιρεία θα συνεχίσει για πολύ καιρό. Αυτή την φορά, επέλεξα να δοκιμάσω δύο λαδάκια από την σειρά ANTI STRESS LINE, που έχουν καταπληκτικά ονόματα, αρώματα και κάνουν ακριβώς ότι υπόσχονται. Αποβάλλουν, δηλαδή από πάνω σου όλο το στρες και τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας. Το ένα που έχω εγώ ονομάζεται SWEET DREAMS και το δεύτερο STRESS RELIEF. Είναι και τα δύο τόσο μοναδικά, που ακόμη και αν περάσω αλλού το βράδυ μου τα βάζω σε μικρότερο μπουκαλάκι και τα παίρνω μαζί μου.


Η συσκευασία τους είναι πολυτελέστατη και μου αρέσει ιδιαίτερα, που το προϊόν περιέχει και δοσομετρητή για να βάζετε τόσο προϊόν όσο χρειάζεται!Καλό είναι να τα εφαρμόζετε με κυκλικές κινήσεις, κατά προτίμηση, σε νωπή επιδερμίδα και αμέσως θα δείτε εκθαμβωτικά αποτελέσματα. Άμα τα χρησιμοποιήσετε μία φορά είμαι σίγουρη, πως δεν θα μπορέσετε να τα αντικαταστήσετε με άλλα!


Τα λατρεμένα μου,  Charisma Oils Collection, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/charismaoilscollection/?fref=ts και στην σελίδα τους στο Instagram https://www.instagram.com/charismaoilscollection/. Και μην ξεχνάτε να φροντίσετε και να αγαπάτε τον εαυτό σας, γιατί το αξίζει!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti