Το Create your Style έχει τα πιο υπέροχα ρούχα για όλες εμάς που αγαπάμε το στυλ!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Κυριακή και εύχομαι να είστε κάπου όμορφα και να απολαμβάνετε τον πρωινό καφέ σας δίχως άγχος και στρες. Για να κάνω πιο ευχάριστο λοιπόν, το πρωινό σας ξύπνημα, αποφάσισα να σας μιλήσω για το Create your Style, που είναι ένα κατάστημα με ρούχα με τα πιο ιδιαίτερα και πανέμορφα κομμάτια, που μπορείτε να βρείτε στην αγορά.


Ανέκαθεν πίστευα, πως μια γυναίκα είναι όμορφη και έχει στυλ, όταν είναι άνετη με αυτό που φοράει. Έτσι λοιπόν, το λατρεμένο μου κατάστημα μου έστειλε τρία κομμάτια για το φθινόπωρο- χειμώνα, που κάθε φορά που τα φοράω όλοι με ρωτάνε από που είναι! Το πρώτο κομμάτι είναι, μια ροζ μπλούζα με καταπληκτικά μανίκια καμπάνα, που μπορώ να το φορέσω με πάρα πολλούς τρόπους. Το συνδυάζω με τις τζιν φούστες μου, τα κολάν που φοράω στην δουλειά και με κάνουν να νοιώθω άνετα αλλά και με ένα γκρι υφασμάτινο παντελόνι μου και είναι ο καλύτερος συνδυασμός, που θα μπορούσε ποτέ να υπάρξει!


Επόμενο κομμάτι, που λιώνω κάθε φορά που το φοράω είναι μία ολόσωμη μπλε φόρμα, που πραγματικά μπορείτε να την φορέσετε με χίλιους δυο τρόπους. Μπορείτε να παίξετε μαζί της αλλάζοντας το καλσόν σας ή ακόμη και να τη βάλετε με τα αρβυλάκια σας το πρωί και με μία μακρυά μάλλινη ζακέτα και με τις ψηλές σας μπότες το βράδυ. Ένα έξτρα μυστικό είναι, πως το συγκεκριμένο ρούχα ταιριάζει σε όλους τους σωματότυπους και αναδεικνύει το σώμα σας σαν να είστε κάποιο μοντέλο. Εγώ πραγματικά, στεναχωριέμαι κάθε φορά που την βγάζω από πάνω μου.


Τελευταίο κομμάτι και αυτό που θα σας το κάνουμε και δώρο σε έναν διαγωνισμό, είναι το πιο υπέροχο φόρεμα για φέτος το χειμώνα. Είναι και αυτό σε ροζ απόχρωση και σε γραμμή Α και πραγματικά είναι τόσο εντυπωσιακό. Εγώ επιλέγω να το φοράω με το στρατιωτικό παλτό μου, αλλά πραγματικά αν το εντάξετε στην ντουλάπα σας το χέρι σας θα πέφτει πάντα επάνω του.


Αυτά ήταν λοιπόν, τα κομμάτια που μου έστειλε το Create your Style και είναι πραγματικά όλα τους τόσο ξεχωριστά και μοναδικά και σε πολύ προσιτές τιμές! Ένα τελευταίο μυστικό, που θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι να μην φοβάστε να συνδυάζετε τα αγαπημένα ρούχα στην ντουλάπα σας με διάφορα αξεσουάρ, όπως τα τουρμπάν και τα σκουφάκια αλλά και μη διστάζετε να παίζετε με το ίδιο ρούχο φορώντας το με άλλο παλτό ή άλλου είδους παπούτσι. Για να βρείτε λοιπόν, τα κομμάτια που σας ταιριάζουν από το Create your Style μπορείτε να το ακολουθήσετε στην σελίδα του στο Facebook https://www.facebook.com/cys.createyourstyle/?fref=ts, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/cys.createyourstyle/. Και να θυμάστε, πως κάθε γυναίκα μπορεί να αισθάνεται μοναδική όταν βρει το στυλ που την αντιπροσωπεύει! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti