H εταιρεία Make me up ξέρει τα πάντα για το μακιγιάζ!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Κυριακή και ελπίζω να είστε κάπου όμορφα, να απολαμβάνεται τον ήλιο και να ξεκουράζεστε αν το έχετε ανάγκη. Η αλήθεια είναι, πως φέτος εγώ δεν θα ξεκουράζομαι ούτε τις Κυριακές, παρόλα αυτά δεν μπορούσα να μην σας μιλήσω για την καινούρια εμμονή. Τις παλέτες της εταιρείας The Balm.



Ξέρετε πόσο αγαπώ, την εταιρεία Make me up, καθώς όλα τα προϊόντα που φέρνει είναι πολύ πολύ ιδιαίτερα και κάθε γυναίκα θέλει να τα έχει στην συλλογή της. Πρόσφατα λοιπόν, διαπίστωσα πως έχουν φέρει μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων της εταιρείας The Balm, με καινούριες παλέτες που πραγματικά θα σας κλέψουν την καρδιά και έτσι πήρα στα χέρια μου την παλετίτσα Smoke Balm. Το καλοκαίρι, είχε γίνει μεγάλη τάση με την παλέτα NUDE beach καθώς έχει όλες εκείνες τις σκιές που ονειρεύεται μία γυναίκα για να μοιάζει το μακιγιάζ της ονειρεμένο.


Να σας πω την αλήθεια, εγώ λατρεύω την φιλοσοφία, του να αγοράσω μία παλέτα, καθώς μέσα μπορεί να μου προσφέρει και κάποιο ρουζ ή highlighter και έτσι δοκιμάζω και διαφορετικά προιόντα και είμαι έτοιμη να κουβαλάω μόνο αυτήν, όταν πηγαίνω σε κάποιο ταξίδι. πρόσφατα λοιπόν, η The Balm, μου έστειλε την SMOKE BALM, που πέρα από την vintage συσκευασία της έχει όλες εκείνες τις σκιές που χρειάζεται μία γυναίκα για να πετύχει το τέλειο smokey look. Εμένα πλέον, έχει μόνιμη θέση μέσα στο νεσεσέρ μου, καθώς την χρησιμοποιώ πολλές φορές, μετά την δουλειά και προκύπτει κάποια ξαφνική έξοδος για φαγητό ή ποτό. Την λατρεύω!



Δεν υπάρχει περίπτωση να μην βγω έξω και να μην με ρωτήσουν τα κορίτσια που συναντώ στον δρόμο τι σκιές φοράω στα μάτια μου. Μάλιστα, την απόχρωση Smoking, που είναι ένα νουντ χρυσό χρώμα την φοράω και πολλές φορές σαν highlighter, καθώς μου προσφέρει αυτή την φυσική γυαλάδα που θέλω να έχω κάθε μέρα.

!

Αν λοιπόν είσαι κι εσύ από αυτές τις γυναίκες, που ξετρελαίνεσαι με τα προιόντα της εταιρείας The Balm, η Make me up θα γίνει η αγαπημένη σου εταιρεία. Για να δείτε και τα υπόλοιπα προιόντα που φέρνει η εταιρεία Make me up, μπορείτε να την ακολουθήσετε στην σελίδα της στο Facebook https://www.facebook.com/makemeup.gr/?fref=ts, στο Instagram https://www.instagram.com/make_me_up_cosmetics/ και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://shop.makemeup.gr/. Mέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να αφιερώνετε χρόνο στον εαυτό σας! Γιατί, του αξίζει

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti