Το Sapoon Soaps έχει κλέψει την καρδιά μου με τα μοναδικά του προϊόντα!!!

Φίλοι μου, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί η παρέα του Unicorn tears, ολοένα και μεγαλώνει και πλέον μοιραζόμαστε μαζί το πάθος και την αγάπη μας για την μόδα, την περιποίηση και την ομορφιά! Επίσης, θα ήθελα να ξέρετε, πως προσπαθώ να κυνηγάω τις συνεργασίες, που εκτός από εμένα σκέφτονται και εσάς και για αυτό υπόσχομαι, πως όσο περνάει ο καιρός οι διαγωνισμοί θα γίνονται και περισσότεροι!!


Σήμερα λοιπόν, αποφάσισα να σας μιλήσω για τo Sapoon Soaps. To Sapoon Soaps είναι μία καταπληκτική προσπάθεια μιας ομάδας ανθρώπων, που φτιάχνουν με πιστοποιημένα υψηλής ποιότητας φυσικά συστατικά διάφορα σαπούνια με πάρα πολλές χρήσεις. Μπορώ να σας πω, πως αυτή η προσπάθεια, αν ήταν σε κάποια χώρα του εξωτερικού θα κοστολογούνταν ακόμη ακριβότερα, αλλά το Sapoon Soaps απευθύνεται σε όλους εμάς που θέλουμε να έχουμε ένα προϊόν στην τσάντα μας που εμπιστευόμαστε και αγαπάμε. Η εταιρεία, εμένα μου έστειλε διάφορα σαπούνια, άλλα σε πιο μεγάλο και άλλα σε πιο μικρό μέγεθος, τα όποια όμως είχαν κοινό γνώμονα ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για παραπάνω από έναν σκοπούς!



Για παράδειγμα το σαπούνι με τριαντάφυλλο και λάδι αργκάν, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για τον καθαρισμό του προσώπου σας και για το σώμα και για τα μαλλιά. Επίσης, η εταιρεία όταν αγοράζετε κάποιο από τα προϊόντα της σας ενημερώνει για το πως μπορείτε να συντηρήσετε τα σαπουνάκια σας, για να τα χρησιμοποιήσετε όσο γίνεται περισσότερο. Φυσικά, αυτό που λατρεύω άπειρα, είναι ότι τα σαπούνια έρχονται μέσα στην θηκούλα τους και αμέσως μετά την χρήση, τα αφήνετε λίγο όρθια να στεγνώσουν και έπειτα τα τοποθετείτε μέσα, χωρίς να σας πιάνει το άγχος, που θα βάλω το σαπούνι μου.


Ίσως είναι η πρώτη φορά, που συναντάω τα προϊόντα μίας τόσο καλοδουλεμένης εταιρείας και εκτιμώ αφάνταστα, πως όλα τα προϊόντα είναι από φυσικά συστατικά και ανάλογα με αυτό που ψάχνετε για την επιδερμίδα σας υπάρχει και το κατάλληλο προϊόν, που θα σας βοηθήσει! Επειδή λοιπόν κι εμένα η επιδερμίδα μου συχνά φρικάρει και είναι πολύ ερεθισμένη, όταν ανέφερα αυτό το πρόβλημα στην εταιρεία Sapoon Soaps, μου πρότειναν το σαπουνάκι με γιαούρτι και βρώμη, που δεν το αλλάζω πλέον με τίποτα!
 

Η αλήθεια είναι πως το Sapoon Soaps, εκτός από εμένα ενδιαφέρει πολύ και εσάς και ελπίζω να σας βοήθησα με την κριτική μου, να καταλάβετε για το πόσο μοναδική και εξαιρετική ποιότητα προιόντων μιλάμε. Τα σαπούνια της εταιρείας μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/Sapoon.soaps/, στο Instagram https://www.instagram.com/sapoonstore/ και στο σάιτ της εταιρείας https://www.sapoonstore.com/. Mέχρι το επόμενό μου ποστ να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας με κάθε τρόπο!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti