To Dharma jewels εκτός από το στυλ ανανέωσε και την διάθεσή μου!!!

Φίλοι μου καλημέρα. Δεν ξέρω πως αισθάνεστε, που βρίσκεστε και τι κάνετε, αλλά εγώ δεν σας κρύβω πως ο μουντός καιρός με έχει ρίξει και ψυχολογικά και σωματικά. Είναι αυτό, που μας πιάνει όλους όταν κάνει κρύο, που θέλουμε να πάρουμε αγκαλιά μια σοκολάτα, την κουβερτούλα μας και να μην βγούμε από το σπίτι. Και δυστυχώς σήμερα δεν έχουμε πολλοί αυτή την δυνατότητα!


Έτσι λοιπόν, επειδή μου αρέσει η άνεση στην καθημερινότητά μου και επιλέγω συνήθως να ντύνομαι απλά, όταν φεύγω για την δουλειά πάντα έψαχνα αυτή την λεπτομέρεια που θα έκανε εντυπωσιακό το ντύσιμό μου. Πλέον, όμως ,το έχω βρει και να είναι μοναδικά χειροποίητα κοσμήματα Dharma jewels, που πραγματικά μπορώ να τα φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ. Η δημιουργός τους είναι ένα γλυκύτατο κορίτσι, όπου το ξεκίνησε όλο αυτό με αγάπη και ενθουσιασμό και ήδη εκτός από τον κόσμο του Instagram έχει κλέψει και τις καρδιές όλων εμάς, που δεν μπορούμε να βγάλουμε από επάνω μας τα κοσμήματά της.


Πάμε όμως να σας πω μερικά μυστικά, για το πως μπορείτε να φορέσετε τα κοσμήματα από Dharma jewels. Αρχικά, η Τζωρτζίνα μου έστειλε ένα μακρύ κολιέ με ελαφαντόδοντο, που είανι η πιο hot τάση για αυτή την εποχή. Είναι πολύ λαμπερό και μπορείτε να το φορέσετε με πάρα πολλούς τρόπους! Είτε να το βάλετε ως διπλό είτε να το βάλετε μακρύ μαζί με το αγαπημένο σας τσόκερ και να μαγνητίσετε όλα τα βλέμματα. Όσον αφορά τα βραχιόλια από το Dharma jewels είναι πολύ fun, παιχνιδιάρικα και ιδιαίτερα και μου αρέσει να τα φοράω όλα μαζί και να δημιουργώ τον δικό μου ξεχωριστό συνδυασμό. Όταν πάλι, θέλω ένα πιο αυστηρό office look φοράω κάποιο από αυτά με το αγαπημένο μου ρολόι και είμαι έτοιμη για την δουλειά.


Ξέρετε είναι λογικό, όταν μας στέλνουν κάποια κομμάτια από την δουλειά τους οι δημιουργοί να μην ενθουσιαζόμαστε με όλα. Με το dharma jewels, όμως έγινε το αντίθετο και έχω ερωτευτεί όλα τα κομμάτια της Τζωρτζίνας και συνεχώς αλλάζω τον τρόπο που τα φοράω. Αν θέλετε να βρείτε κι εσείς τα κομμάτια, που θα σας φτιάχνουν την διάθεση μπορείτε να ακολουθήσετε το Dharma jewels στην σελίδα του στο Instagram https://www.instagram.com/dharma_jewels/. Εγώ θα ευχηθώ στην Τζωρτζίνα να φτάσει όσο ψηλά επιθυμεί και να συνεχίζει να προσφέρει αυτοπεποίθηση και χαμόγελα στις γυναίκες, που προτιμούν τα κοσμήματά της!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti