Η καινούρια παλέτα της εταιρείας The Balm, In theBalm of Your Hand είναι η νέα μου εμμονή!

Φίλοι μου, ελπίζω να είστε κάπου όμορφα και ζεστά και να απολαμβάνετε το Σαββατιάτικο πρωινό σας! Εγώ μπορώ να πως, πως είμαι σε ένα διαφορετικό mood, καθώς το μεταπτυχιακό μου με πιέζει και οι εργασίες όσο και το διάβασμα για την εξεταστική, είναι πλέον στην καθημερινότητά μου. ώσπου, ήρθε στα χέρια μου η ολοκαίνουρια παλέτα In theBalm of Your Hand!


Από την στιγμή, που την παρέλαβα και σας την έχω δείξει, έλαβα πάρα πολλά μηνύματα, που μου δείξατε πόσο αγαπάτε το ηλεκτρονικό κατάστημα Make me up και όλα όσα αυτό φέρνει! Μάλιστα, μου λέγατε ποια προϊόντα έχετε δοκιμάσει και εσείς και περιμένετε με ανυπομονησία να σας πω κι εγώ τις εντυπώσεις μου.


Αυτό, που μου αρέσει πολύ στην φιλοσοφία αυτής της παλέτας είναι, πως με ένα προϊόν δοκιμάζει όλα τα best seller της εταιρείας, βλέπει ποια είναι αυτά, που της ταιριάζουν και έπειτα μπορεί να αγοράσει και τα full size τους. Επίσης, είναι πάρα πολύ βολική για ταξίδια, καθώς περιέχει όλα όσα χρειαζόμαστε για ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ και το μόνο επιπλέον, που θα χρειαστεί να βάλουμε στο νεσεσέρ μας είναι ένα κραγιόν, μία μάσκαρα και ένα make up.


Η αλήθεια είναι, πως από όλη την παλέτα εγώ είχα δοκιμάσει μόνο το καταπληκτικό ροδακινί ρουζ FRATBOY και τις τέσσερις σκιές Matt Reed, Firm, Matt Russo και Alice Copper. Οι σκιές της εταιρείας Thw Balm, όπως και οι πούδρες και τα ρουζ της είναι απίστευτα βουτυρένιες και με φοβερή απόδωση, γεγονός που τις κάνει εύκολα χηρίσιμες και από μικρά κορίτσια που δεν ξέρουν να βάφονται, αλλά και από επαγγελματίες make up artists.
Φυσικά, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στα δύο best seller προϊόντα της εταιρείας, που είναι το Bahama Mama bronzer και το MARY- LOY MANIZER highlighter, που στο όνομά του παραληρούν πολλά κορίτσια και διάσημες beauty bloggers. Όπως, μπορείτε να καταλάβετε είναι μία παλέτα που πλέον θα βρίσκεται πάνω πάνω στο beauty room μου, καθώς με αυτή την παλέτα δεν μπορείς να κάνεις λάθη!


Αν λοιπόν, θέλεις να βρεις κι εσύ εκείνα τα προϊόντα, που θα σου ανεβάσουν την διάθεση στα ύψη και θα σε καταπλήξουν με την ποιότητά τους, τότε η εταιρεία Make me up είναι ο απόλυτος προορισμός για εσένα! Μπορείς να το βρεις στην σελίδα του στο Facebook https://www.facebook.com/makemeup.gr/?fref=ts, στο Instagram https://www.instagram.com/make_me_up_cosmetics/ και στο σάιτ της εταιρείας https://shop.makemeup.gr/. Πραγματικά είναι μεγάλη τιμή μου, να σας παρουσιάζω προιόντα από εταιρείες, που είναι πάντα ένα βήμα μπροστά και σέβονται τον καταναλωτή τους!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti