Ιδέες αποθήκευσης των καλλυντικών μας, που μας φτιάχνουν την διάθεση!

Φίλοι μου, μπορεί να τρέχω με το μεταπτυχιακό και να έχω κουραστεί πολύ το τελευταίο διάστημα, όμως δεν γινόταν να μην σας αναφέρω τους αγαπημένους μου τρόπους οργάνωσης των καλλυντικών, που σαφώς μου φτιάχνουν την διάθεση και κατά δεύτερον με βοηθάνε να χρησιμοποιώ, όλα μου τα προϊόντα ανεξαιρέτως!


1) Βάλτε τα πινέλα και τα προϊόντα ματιών (mascara, eyeliner) σε πολύχρωμα βαζάκια. Καλό είναι να μην κλείνετε τα πινέλα σας, σε συρτάρια γιατί μαζεύουν διάφορα μικρόβια, που είναι πολύ πιθανόν να βλάψουν την επιδερμίδα σας. Έτσι και εγώ, έχω διάφορα βαζάκια, που τα έχω μεταποιήσει και έχω τοποθετήσει μέσα τόσο τις διάφορες mascara, που χρησιμοποιώ, αλλά εσείς μπορείτε να βάλετε και τα μολύβια χειλιών σας! Είναι κάτι πολύ μικρό, που κατευθείαν όμως μας φτιάχνει την διάθεση!


2) Μην κλείνετε τα κραγιόν σας μέσα στα νεσεσέρ ή τα διάφορα κουτιά. Μπορείτε να προμηθευτείτε, καταπληκτικές διάφανες θήκες και να βάλετε εκεί μέσα τα αγαπημένα σας κραγιόν και να διαλέγετε αυτά που σας φτιάχνουν την διάθεση.


3) Χωρίστε τα κραγιόν σας σε διάφορες κατηγορίες, καλοκαιρινά, χειμωνιάτικα και πιο καθημερινά και βάλτε τα διαχωρισμένα στα συρτάρια σας. Άλλος, ένας τρόπος, που έχει μειώσει τον χρόνο που βάφομαι στο ελάχιστο.


4) Πάρτε ειδικές θήκες για να βάζετε τις παλέτες ματιών. Έτσι ανα πάσα στιγμή, θα ξέρετε που είναι η καθεμία και δεν θα χρειάζεται να κάνετε άνω κάτω το beauty room σας, μέχρι να τις βρείτε!
Αυτό ήταν το σημερινό ποστ, με μερικά μυστικά από το πως οργανώνω τα καλλυντικά μου! Περιμένω και τις δικές σας ιδέες για τρόπους οργάνωσης και φυσικά και για καινούρια ποστ! Μέχρι, το επόμενό μου ποστ ποτέ μην αναβάλλετε για αύριο, αυτά που μπορείτε να κάνετε σήμερα!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti