Τα αγαπημένα μου προϊόντα από την εταιρεία DECAZ S.A, που σου προτείνω να δοκιμάσεις!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι πως λόγο εξεταστικής, ο φόρτος εργασίας μου είναι πολύ μεγάλος και δεν υπάρχει πάντα χρόνος για να σας γράφω. Παρόλα αυτά, χαίρομαι πάρα πολύ όταν βλέπω, πως η δουλειά μου σας αρέσει και διαβάζετε ολοένα και περισσότεροι τα κείμενά μου, για αυτό προσπαθώ όσα προϊόντα δοκιμάζω εγώ, να τα δίνω και σε εσάς και να μου λέτε την γνώμη σας!


Η εταιρεία DECAZ S.A λοιπόν, ήταν μία από τις τελευταίες μου ανακαλύψεις και μπορώ να πω, πως με άφησε άφωνη με τα προϊόντα αλλά και με την γενναιοδωρία τους. Αφού λοιπόν, μου έστειλαν να δοκιμάσω το BEST SELLER προϊόν τους, το κραγιόν REAL REBEL, που είναι η απόλυτη τάση στον χώρο του μακιγιάζ, μου έστειλαν και άλλα τέσσερα κραγιόν για εσάς, για να σας ευχαριστήσουν. Καταλαβαίνετε, την χαρά και την τιμή, που μου έκαναν και ακόμα περισσότερο πόσο χαίρομαι, όταν παραλαμβάνετε εσείς τα προϊόντα και μου στέλνετε τις εντυπώσεις σας.


Το κραγιόν- lip balm REAL REBEL είναι κάπως μαγικό! Και ξέρετε πόσο λατρεύω την μαγεία! Δουλεύει με την χημεία του σώματός μας για να αναδείξει το χρώμα τον χειλιών, που ταιριάζει στον τόνο του δέρματός μας. Εγώ το έχω όλη μέρα στην τσάντα μου και στα δικά μου χείλη δίνει ένα φουξ φραουλένιο χρώμα. Τις ημέρες όμως, που έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου και θέλω να βάψω τα χείλη μου είτε μωβ είτε καφέ, βάζω από κάτω ένα μολύβι χειλιών και από πάνω το συγκεκριμένο κραγιόν και τα χείλη μου αποκτούν το χρώμα του μολυβιού, αλλά στην πιο γλυκιά εκδοχή του. Το έχω λατρέψει!

Η εταιρεία DECAZ S.A εισάγει και εμπορεύεται Ελβετικά δερμοκαλλυντικά και άλλα πολλά προϊόντα κορυφαίων προδιαγραφών! Δεν σας κρύβω λοιπόν, πως θέλω να δοκιμάσω πολύ και την MEY BB CREAM και να σας πω και γι αυτή την γνώμη μου, καθώς όλα τα προϊόντα της εταιρείας στοχεύουν στην ενυδάτωση του προσώπου και στο να γίνει η κάθε γυναίκα η καλύτερη εκδοχή του εαυτού της! Παράλληλα, μου στείλανε και μία κρέμα προσώπου, πάλι από την εταιρεία MEY, που θα την κάνω δώρο στην μητέρα μου, καθώς έχει σούπερ συστατικά που λειτουργούν ως αντιγειραντική θεραπεία. Επίσης, τα προϊόντα αυτά είναι δερματολογικά ελεγμένα, δεν κάνουν πειράματα σε ζώα, είναι χωρίς τεχνητά χρώματα και mineral oil.


Βέβαια, τελευταία δοκιμάζω την τονωτική λοσιόν της εταιρείας ME, που είναι ειδικά σχεδιασμένη για να φωτίζει, να προστατεύει και να ενυδατώνει την επιδερμίδα, χάρη στην βιταμίνη C, που περιέχει! Είναι ένα κορυφαίο προϊόν, που έχει αλλάξει την όψη της επιδερμίδας μου και θα σας μιλήσω αναλυτικά σε επόμενο κείμενο!
Αν λοιπόν, θέλετε να κάνετε ένα δώρο στον εαυτό σας ή στα αγαπημένα σας πρόσωπα, η εταιρεία DECAZ S.A είναι η καλύτερη λύση. Μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/DEKAZ-SA-128046170664835/, αλλά και να ρίξετε μια ματιά στο site τους http://www.dekaz.gr/ και είμαι σίγουρη, πως θα λατρέψετε τα προιόντα της, όπως τα λάτρεψα και εγώ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti