Δώστε στυλ στην κάθε σας εμφάνιση με τις μοναδικές χειροποίητες δημιουργίες Flerywood!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Πέμπτη και βρισκόμαστε μία ανάσα πριν το Σαββατοκύριακο, όπου όλοι θα βρούμε λίγο χρόνο για να αφιερώσουμε στον εαυτό μας και στα αγαπημένα μας πρόσωπα! Για αυτό λοιπόν, αποφάσισα σήμερα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου κοσμήματα Flerywood!


Η αλήθεια είναι, πως φέτος, περισσότερο από ποτέ βλέπουμε τις γυναίκες να είναι στυλάτες και να προσέχουν και την παραμικρή λεπτομέρεια στην εμφάνισή τους. 'Ετσι, πολλές γυναίκες θεωρούν ανολοκλήρωτο το ντύσιμό τους, αν δεν συνοδεύεται από τα αγαπημένα τους αξεσουάρ και πολλές σχεδιάστριες μόδας και στυλίστριες τολμούν και συνδυάζουν πολλά χρώματα για να κάνουν την εμφάνισή τους πιο ιδιαίτερη και μοναδική! Αναζητώντας, λοιπόν κάποια κοσμήματα, που χωρίς πολύ κόπο θα μεταμορφώσουν το στυλ μου έπεσα πάνω στα Flerywood!


Tα κοσμήματα FLERYWOOD είναι χειροποίητα και από τα ομορφότερα της αγοράς! Εγώ έχω ξεχωρίσει ιδιαίτερα, την σειρά evileye, της Ελληνίδας σχεδιάστριας Flerie Kollia. Αναμφισβήτητα όλες οι δημιουργίες είναι πανέμορφες και μπορείτε να βρείτε βραχιόλια, μενταγιόν και σκουλαρίκια σε υπέροχους χρωματικούς συνδυασμούς! Τα κοσμήματα αυτά, έχουν λατρευτεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και μπαίνοντας στην σελίδα του Flerywood, μπορείτε να πάρετε ιδέες για το πως τα έχουν φορέσει οι άλλες γυναίκες και να δημιουργήσετε και τον δικό σας ιδιαίτερο συνδυασμό.


Από την στιγμή λοιπόν, που τα evileye σκουλαρίκια έφτασαν στα χέρια μου, τα φοράω συνέχεια και τα συνδυάζω τόσο με τα πουλόβερ μου και πηγαίνω στην δουλειά όσο και με τις φούστες και τα φορέματά μου για τις πιο ιδιαίτερες εμφανίσεις μου! Προμηθευτείτε λοιπόν κι εσείς, τα δικά σας κοσμήματα FLERYWOOD και την σειρά Evileye και δεν θα σας ματιάσει ποτέ κανένα κακό μάτι! 


Τα κοσμήματα, από την πολυτάλαντη Flerie Kollia μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα του Flerywood στο Facebook https://www.facebook.com/Flerywood-by-Flerie-Kollia-1264646223562349/?fref=ts και στο Instagram https://www.instagram.com/flerywood/. Μέχρι, το επόμενό μου ποστ να αγαπάτε και να προσφέρετε στον εαυτό σας αυτά που του αξίζουν!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti