H εταιρεία QS Professional φροντίζει για την περιποίησή μου και εγώ το απολαμβάνω!

Φίλοι μου, μπορεί να μην έχετε πλέον τόσο συχνά ποστ όσο ανέβαζα παλαιότερα, αλλά ο χειμώνας είναι γεμάτος υποχρεώσεις και στρες για εμένα. Παρόλα αυτά, όποιες και αν είναι οι συνθήκες δεν παραλείπω να φροντίζω τον εαυτό μου με τον καλύτερο σύμμαχο πλέον, την εταιρεία QS Professional.


H εταιρεία λοιπόν, μου έστειλε κάποια προιόντα της να τα δοκιμάσω και έχοντας ακούσει, πως είναι από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα των δερμοκαλλυντικών, ήμουν πολύ ενθουσιασμένη να δοκιμάσω όλα τα προιόντα ένα προς ένα! Αρχικά, πρώτο προιόν που δοκίμασα και πλέον το έχω εντάξει και στην καθημερινή μου ρουτίνα περιποίησης, είναι το καθαριστικό gel, με εκχύλισμα καλέντουλας, χαμομηλιού και σεντέλας και μου προσφέρει καθαριστική, ενυδατική και απαλυντική δράση. Το χρησιμοποιώ πλέον και πρωί και βράδυ και μετά την χρήση του, η επιδερμίδα μου είναι ενυδατωμένη και απαλή, όσο δεν έχει ξαναυπάρξει στο παρελθόν!


Επόμενο προιόν, που μόλις το είδα πέταξα από χαρά είναι η CC Cream με SPF 20, της εταιρείας QS Professional που προσφέρει υπέροχη κάλυψη, ενυδάτωση και UV προστασία από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες του ήλιου. Θεωρώ, πως είναι το κορυφαίο πλέον προιόν, που κάθε σύγχρονη γυναίκα πρέπει να έχει στο νεσεσέρ της, γιατί μας προσφέρει όλα όσα χρειαζόμαστε στην καθημερινότητά μας. Έρχεται σε μια πολύ βολική συσκευασία με αντλία, που σημαίνει πως δεν υπάρχει κίνδυνος να αναπτυχθούν βακτήρια μέσα στο προϊόν βάζοντας τα χέρια μας και θα την αγοράζω συνέχεια ακόμη και αν μου τελειώσει.


Φυσικά, δεν θα μπορούσα να κλείσω αυτό το ποστ και να μην αναφερόμουν στο Peeling Gel, που μου έστειλε η εταιρεία και πλέον χρησιμοποιώντας το τα πόδια μου είναι πιο ενυδατωμένα από ποτέ. Περιέχει pearl extract και olive leaf extract. To pearl extract περιέχει 20 αμινοξέα που ανανεώνουν, τονώνουν και αυξάνουν την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Ενώ το Olive leaf extract, είναι ένα φυσικό αντιοξειδωτικό, ισχυρότερο από την βιταμίνη Ε.



Με όλα αυτά λοιπόν, που σας έχω αναφέρει καταλαβαίνουμε λοιπόν, πως η εταιρεία QS Professional είναι μία εταιρεία που σέβεται τον καταναλωτή και του προσφέρει την δυνατότητα να απολαύσει την εξειδικευμένη περιποίηση των προϊόντων της στο σπίτι του. Μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/qsprofessional.qs/ στο Instagram https://www.instagram.com/qsprofessional/ και στο site της εταιρείας  https://qsprofessional.gr/, για να επιλέξετε εκείνα τα προιόντα που θα καλύψουν τις δικές σας ανάγκες!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti