Αντιμετωπίστε το κρύο του χειμώνα με τις σπιτικές κεραλοιφές από το Lydia' s Beeswax creams!

Φίλοι μου, μπορεί να έχω καιρό να σας γράψω, αλλά πάντα όταν γράφω θέλω να σας μιλάω για μοναδικά προϊόντα, που τα έχω δοκιμάσει πάνω μου και έχω δει τα εκπληκτικά τους αποτελέσματα! Τώρα λοιπόν, που έρχονται τα βαριά κρύα θέλω πάντα μέσα στην τσάντα μου να έχω μαζί μου μια κεραλοιφή, καθώς οι ευεργετικές ιδιότητες από το κερί μέλισσας είναι πολλαπλές και μπορεί να γίνει ο σύμμαχος της κάθε οικογένειας!


Το Lydia' s beeswax creams είχε λοιπόν την ευγενή καλοσύνη, να μου στείλει δύο κεραλοιφές και ένα lipbalm. Μάλιστα, αυτές τις ημέρες, που έχω κρυώσει η κεραλοιφή για κρυολογήματα ενηλίκων είναι ο απόλυτος σύμμαχός μου κατά του κρύου. Την εφαρμόζω στα χέρια, κάτω από τη μύτη, στο στέρνο και στα πόδια μου και νιώθω από την πρώτη κιόλας στιγμή μία ανακούφιση, σαν να μου φεύγει το κρύωμα. Μάλιστα, εξαιτίας των φυσικών τους συστατικών, οι μυρωδιές των κεραλοιφών σε χαλαρώνουν και σε βοηθούν να αποβάλεις το άγχος και το στρες της καθημερινότητας από επάνω σου!


Οι τιμές τους είναι μοναδικές και το γεγονός, πως έχουν φτιαχτεί από την Λυδία με αγάπη, με κάνει να θέλω να τα χρησιμοποιώ όλο και περισσότερο. Το lip balm, που μου έστειλε έχει μυρωδιά καραμέλα και είναι έξτρα ενυδατικό για τα χείλη, είτε αυτά έχουν σκάσει από το κρύο ή ακόμη κι αν τα ταλαιπωρείτε από τα ξηρά κραγιόν, που είναι πλέον της μόδας. Μάλιστα, τις ημέρες που είμαι στο γραφείο και έχουν περάσει πολλές ώρες από την στιγμή, που έβαλα το κραγιόν μου βάζω από επάνω το lip balm της Λυδίας και έτσι τα χείλη μου δείχνουν ακόμη πιο ζωντανά και ενυδατωμένα, με ένα μόνο προϊόν.


Τέλος, δεν μπορούσα να μην σας μιλήσω για την κεραλοιφή γενικής χρήσης με μήλο και κανέλα, που νομίζω πως δεν είναι άδικα το κορυφαίο προϊόν του χειμώνα, καθώς εξαιτίας των μοναδικών φυσικών  συστατικών του, χαρίζει στα χέρια και στα διάφορα μέρη του σώματος, που το χρησιμοποιώ βελούδινη υφή. Αν λοιπόν, ψάχνετε για εκείνα τα φυσικά προιόντα, που θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος για να καλύψουν όλες τις ανάγκες σας τώρα τον χειμώνα, το Lydia' s beeswax creams είναι μονόδρομος!


Τα εξαιρετικά προϊόντα της Λυδίας, που είναι φτιαγμένα με αγάπη μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook  https://www.facebook.com/lydiasbeeswaxcreams/?fref=ts, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/lolanaenakoala/. Βάλτε την φύση στην ζωή σας και αυτή θα σας ανταμείψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti