Τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης για το 2017!!

Φίλοι μου, το 2017 ήταν για εμένα μία πανέμορφη χρονιά. Δημιούργησα το δικό μου blog, βγήκα από την comfort zone μου κάνοντας ταξίδια και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, που έχω μια τόσο όμορφη διαδικτυακή παρέα σαν κι εσάς! Πάμε, όμως να δούμε ποια προϊόντα περιποίησης ξεχώρισα όλο την χρονιά!!


Πρώτο προϊόν και must have για όλες τις γυναίκες είναι το καθαριστικό σαπούνι για πρόσωπο και μάτια της εταιρείας APIVITA! Το δικό μου είναι με λάδι και λεβάντα, έχει μία συγκλονιστική υφή, που λατρεύω να χρησιμοποιώ, θεϊκή μυρωδιά και δεν το αποχωρίζομαι ποτέ! 


Έπειτα, ξεχώρισα, την μαύρη μάσκα από την εταιρεία Ag pharm. Η αλήθεια είναι, πως μετά από τον τόσο ντόρο, που είχε γίνει με τις μαύρες μάσκες αυτή της εταιρείας Ag pharm ήταν αυτή, που με ικανοποίησε πλήρως και που έκανε όλα όσα ήθελα, χωρίς να καταπονεί την επιδερμίδα μου.


Φυσικά, δοκίμασα και άλλες πολλές μάσκες προσώπου και κάθε φορά, που ήθελα να χαλαρώσω, η εταιρεία SEPHORA είχε να μου προσφέρει τις καλύτερες μάσκες μιας χρήσης, φουλ ενυδατικές και με πολύ διασκεδαστικές συσκευασίες, που μου έφτιαχναν την διάθεση.


Όσον αφορά, την περιποίηση των μαλλιών μου, ξεχώρισα την μάσκα μαλλιών της εταιρείας NATURA SIBERICA με υποφαές, την οποία ξεκίνησα να δοκιμάζω το 2017 και τελείωσε το 2017, οπότε η σχέση μας ήταν εξαιρετική!


Φυσικά, δεν θα παρέλειπα στα αγαπημένα και τα Body scrub από την εταιρεία BodyBlendZ, που είναι ότι καλύτερο για την περιποίηση του σώματος μας! Πολλά κορίτσια, όμως το συγκεκριμένο scrub το χρησιμοποιούν και για το πρόσωπο, οπότε μέσα στο 2018 θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω.


Λίγο πριν το τέλος, αγαπημένη κρέμα περιποίησης είναι όλες οι κρέμες, που έχω δοκιμάσει από την εταιρεία EOLIA. Προς το παρόν,χρησιμοποιώ non stop, αυτή με το μπισκότο, αλλά λατρεύω το γεγονός πως η μυρωδιά τους διαρκεί και έχει υφή σαν βούτυρο!
Αυτά ήταν λοιπόν, τα δικά μου αγαπημένα. Μπορεί να είναι και άλλα πολλά, αλλά δεν θέλω να σας κουράσω. Διάλεξα, αυτά, που βρίσκονται για εμένα στην πρώτη γραμμή της περιποίησης και δεν θα μπορούσα να ζήσω μακρυά τους. Το απόγευμα, θα σας ανεβάσω και τα must have, προϊόντα για εμένα του μακιγιάζ και να ξέρετε σας ευχαριστώ τόσο πολύ για όλα τα θετικά vibes, που μου δίνεται!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti