Η εταιρεία B- Earth Cosmetics φροντίζει την επιδερμίδα μας με τον καλύτερο τρόπο!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Τετάρτη και εδώ στην Δράμα έχουμε μία πανέμορφη ημέρα. Το τελευταίο διάστημα, βρίσκομαι σε προετοιμασίες για ένα ταξίδι, που θα κάνω στην Αθήνα και καθώς εργάζομαι παράλληλα και έχω και το blog τις τελευταίες ημέρες η επιδερμίδα μου φαίνεται αφυδατωμένη. Έτσι λοιπόν, καθώς γνωρίζω, πως στους ίδιους ρυθμούς ζουν και πολλά κορίτσια, που διαβάζουν τα κείμενά μου, αποφάσισα να σας γράψω για μια εταιρεία, που αν και ανακάλυψα πρόσφατα κατέχει θέση πρωτιάς στην καρδιά μου!


Η εταιρεία B- Earth Cosmetics είναι μία εταιρεία, που μεταφέρει την εικόνα της περιποίησης από κάποιον ειδικό στο σπίτι. ΄Ολα τα προϊόντα της εταιρείας, είναι ξεχωριστά και το τελευταίο διάστημα δοκιμάζω την Glorious Day και το Glorious Serum, που είναι μία ενυδατική και αντιγηραντική κρέμα ημέρας και ένα αντιρυτιδικό σέρουμ λάμψης αντίστοιχα. Η αλήθεια είναι, πως τέτοια προϊόντα θα τα βρείτε σε τιμές που ξεφεύγουν από την λογική από άλλες εταιρείες, όμως η εταιρεία B- Earth Cosmetics φροντίζει να παρέχει στους πελάτες της εξαιρετικά προϊόντα σε πολύ προσιτές τιμές. Μάλιστα, όταν πιάνεις τις συσκευασίες των προϊόντων, είναι πραγματικά στολίδια για το boudoir της κάθε γυναίκας και βλέποντας και τα αποτελέσματα των προϊόντων, θέλεις να βρίσκονται πάντοτε στο νεσεσέρ σου.


Ξεκινώντας από την ενυδατική κι αντιγηραντική κρέμα ημέρας, είναι μία πλούσια κρέμα, με βελούδινη μη λιπαρή υφή. Ενυδατώνει βαθιά την επιδερμίδα και δρα ενάντια στη γήρανση της επιδερμίδας χάρη στα φυσικά και πρωτοποριακά συστατικά της. Μερικά, από τα συστατικά της κρέμας είναι το υαλουρονικό οξύ, τα φυτικά βλαστοκύτταρα, τα πεπτίδια και το εκχύλισμα αγριοτριανταφυλλιάς. Είναι ένα προιόν, που έχω λατρέψει καθώς ενυδατώνει την επιδερμίδα μου και θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα να την προσφέρετε σαν δώρο, τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές.


Προχωρώντας στο Glorious Seroum, είναι και αυτό ένα κορυφαίο προϊόν, που είναι ιδανικό για όλους τους τύπους επιδερμίδας και περιέχει υαλουρονικό οξύ, φυτικά βλαστοκύτταρα, πεπτίδια, εκχύλισμα πορτοκαλιού και δενδρολίβανου και οργανική αλόη βέρα. Πραγματικά, είναι το προϊόν που με χαλαρώνει μετά την δουλειά και κάνει την επιδερμίδα μου λεία και πιο απαλή από ποτέ!


Σίγουρα, η σχέση μου με την εταιρεία B- Earth Cosmetics, μόλις ξεκίνησε και ανυπομονώ να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της και να σας μιλήσω για αυτά. Μέχρι τότε, εσείς μπορείτε να βρείτε την εταιρεία στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/bearthcosmetics/?fref=ts και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα http://www.bearthcosmetics.com/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, μην ξεχνάτε να φροντίζετε τον εαυτό σας και να του προσφέρετε απλόχερα αυτά που του αξίζουν!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti