Η εταιρεία Eveline Cosmetics έχει τις πιο εντυπωσιακές παλέτες σκιών!

Κορίτσια μου, καλημέρα. Σήμερα είναι μια πανέμορφη μέρα και ελπίζω να περνάτε τις ημέρες όσο πιο ήρεμα γίνεται! Στο σημερινό μου ποστ αποφάσισα να σας μιλήσω για τις μοναδικές παλέτες σκιών, από την εταιρεία Eveline Cosmetics, που τόσο έχω λατρέψει και δεν σταματάω να την χρησιμοποιώ!


Η πρώτη παλέτα που έλαβα από την εταιρεία και πιστεύω πως είναι και η παλέτα, που πρέπει να έχει η κάθε γυναίκα στην συλλογή της είναι η NUDE all in one eyeshadow palette! Είναι μια υπερφανταστική παλέτα με πολλές γήινες αποχρώσεις, κάποιες matte αλλά οι περισσότερες πιο shimmer και είναι ιδανική για να μας δώσει την λάμψη των εορτών!


Εγώ, φυσικά και χρησιμοποιώ όλες τις αποχρώσεις, καθώς είναι πολύ εύκολες να συνδυαστούν με όλα μου τα outfits από το πρωί μέχρι το βράδυ! Από μικρή ζήλευα, τις παλέτες σκιών, της μητέρας μου και αν θέλετε να κάνετε ένα δώρο τώρα για τις γιορτές στα αγαπημένα σας πρόσωπα, οι παλέτες σκιών της εταιρείας Eveline Cosmetics είναι η ιδανική επιλογή!


Μάλιστα, μπορείτε να βρείτε και άλλη μία παλέτα με πιο ροζ αποχρώσεις και να δείτε ποια ταιριάζει στην προσωπικότητα και στα σύνολά σας! Οι σκιές έχουν πολύ καλή απόδοση, διαρκούν από το πρωί μέχρι το βράδυ και η συσκευασία τους, αλλά και το μεγεθός της είναι καταπληκτικά για την έχετε συνέχεια μαζί σας σε ταξίδια, στην δουλειά, ακόμη και στο μπάνιο!
Τα προιόντα της εταιρείας Eveline Cosmetics μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/evelinecosmeticsgreece/?fref=ts και στο Instagram https://www.instagram.com/evelinecosmeticsgreece/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να είστε καλά και να περνάτε πανέμορφα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti