Το πολυαγαπημένο μου ηλεκτρονικό κατάστημα Eyewish.gr μπορεί να κάνει τα όνειρα όλων μας πραγματικότητα!!!

Φίλοι μου, ξέρετε πόσο λατρεύω να σας γράφω για έξυπνες και πάνω από όλα συμφέρουσες και οικονομικά ιδέες για δώρα, καθώς τα Χριστούγεννα είναι μια μεγάλη γιορτή, που κανένας δεν πρέπει να μένει παραπονεμένος! Η αλήθεια είναι, πως οι ιδέες για δώρα είναι πάρα πολλές και φυσικά το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα, που επισκέφτηκα για να επιλέξω τα δικά μου δώρα ήταν το λατρεμένο μου Eyewish.gr.


Το Eyewish.gr είναι το μόνο μέρος, που μπορώ να χάνομαι για ώρες και ενώ καταλήγω πάντα να ψωνίζω πολλά πράγματα να μην ξοδεύω μια περιουσία. Κι αυτό γιατί, βρίσκω πάντα συμφέρουσες προσφορές, που κάνουν και εμένα πάρα πολύ χαρούμενη καθώς γνωρίζετε την μανία μου με τα καλλυντικά και τα προϊόντα ομορφιάς αλλά και τους αποδέκτες μου τρισευτυχισμένους, καθώς ξέρω πάντα ποιος χρειάζεται το κάθετη! Έτσι λοιπόν, το Eyewish μου έστειλε ένα ζαχαρωτένιο κουτάκι από την εταιρεία I love... να το δοκιμάσω και να σας πω τις εντυπώσεις μου και άλλο ένα για να το κάνω δώρο σε μία από εσάς στην σελίδα μου στο Instagram!

Τι να πει κανείς πραγματικά, για αυτό το δώρο; Είναι πανέμορφο και μπορείτε να το κρεμάσετε και σαν στολίδι είτε στο τζάκι σας είτε στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο σας και να το βρει το επόμενο πρωί κρεμασμένο ο αποδέκτης του. Είναι ροζ, πολύ πολύ ξεχωριστό και όλα τα προϊόντα είναι στην μυρωδιά Strawberry Cream! Mέσα σε αυτό λοιπόν, θα βρείτε ένα αφρόλουτρο, ένα βούτυρο σώματος και ένα σφουγγαράκι, που όλα μαζί θα μετατρέψουν το μπάνιο σας σε μία συγκλονιστική εμπειρία αναζωογόννησης. Τι ακόμη δεν σας έπεισα;


Αν όμως είστε λάτρεις των προϊόντων μακιγιάζ, στο Eyewish.gr μπορείτε να βρείτε εκπληκτικές προσφορές σε μοναδικά σετ πινέλων αλλά και χιλιάδων επιλογών, που θα σας αφήσουν με το στόμα ανοιχτό!


Για να βρείτε όλα αυτά, που σας ανέφερα και να κάνετε τα δικά σας πρόσωπα να λάμπουν από ευτυχία, μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα του Eyewish.gr στο Facebook https://www.facebook.com/eyewish.gr/?fref=ts, στο Instagram https://www.instagram.com/eyewish.gr/ και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://www.eyewish.gr/. Γιατί τα Χριστούγεννα, καμιά ευχή δεν πρέπει να μένει χωρίς να πραγματοποιείται!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti