Tα προϊόντα μακιγιάζ, που ξεχώρισα μέσα στο 2017!!!

Κορίτσια μου, όπως σας το υποσχέθηκα είμαι πάλι εδώ μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή να σας μιλήσω για εκείνα τα προϊόντα μακιγιάζ, που δεν έλειπαν από το νεσεσέρ μου όλο τον χρόνο. Η αλήθεια είναι, πως φέτος συνειδητοποίησα το πόσο βολικό είναι να αγοράζεις πολυχρηστικές παλέτες ώστε να μην παιδεύεσαι με πολλά και διαφορετικά προϊόντα. Όμως, συνειδητοποιήσα επίσης, πως μερικές φορές είναι καλό να κρατάμε κάποια λεφτά στην άκρη και να τα επενδύουμε σε πιο ακριβά προϊόντα, παρά να έχουμε πολλά, που κανένα δεν εκτελεί τον σκοπό του!


Θα ξεκινήσω, με την εταιρεία Benefit, που μου έδωσε την δυνατότητα να δοκιμάσω πολλά και διαφορετικά προϊόντα, που όλα όμως ήταν κάτι παραπάνω από εξαιρετικά. Τι να πρωτοπώ για τις φανταστικές they 're REAL και Roller Lash αλλά και για την εκπληκτική συλλογή με τα concealers, που κάνουν όχι μόνο αυτά που υπόσχονται, αλλά και πολλά παραπάνω! Benefit σε αγαπώ!


Επόμενη εταιρεία, που έβαλα στην καρδιά μου είναι η εταιρεία SMASHBOX. Την Black Friday προμηθεύτηκα μία επετειακή χριστουγεννιάτικη παλέτα της με ρουζ, contour, highlighter και πούδρα και πλέον έχει γίνει το δεξί μου χέρι. Πραγματικά, αφήνει ένα αποτέλεσμα στο μακιγιάζ μου λες και το έχει κάνει κάποιος επαγγελματίας και σίγουρα ήταν το διαμαντάκι, που ανακάλυψα μέσα στο 2017!

Αν σκεφτώ, ποια κραγιόν λάτρεψα για όλη την χρονιά σίγουρα στα κορυφαία θα βάλω τα liquid lipstick της εταιρείας TOMMY G, που έχουν φανταστική διάρκεια εκπληκτική ποικιλία χρωμάτων και δεν κάνουν κόμπους, ώστε να μην είναι άνετα στα χείλη!


Τέλος, δεν μπορούσα να μην σας αναφέρω όλα τα προϊόντα, που μου έστειλε το Make me up της εταιρείας The Balm και όλα είναι το όνειρο του κάθε κοριτσιού. Συγκλονιστικές παλέτες, μοναδικές αποχρώσεις χρωμάτων και δεν σας κρύβω, πως είναι value for money. Τελευταία μου εμμονή, που δεν κυκλοφορώ, χωρίς να την παίρνω παντού μαζί μου είναι η παλέτα In The Balm Of Your Hand, που έχει μέσα όλα τα προϊόντα της εταιρείας The Balm ικανά να δημιουργήσουν τα πιο υπερφανταστικά look!
Αυτά, ήταν λοιπόν τα προϊόντα, που με συντρόφευσαν όλο το 2017 και κατάφεραν να ξεχωρίσουν ανάμεσα σε πολλά πολλά άλλα! Σας ευχαριστώ πολύ, που με διαβάζετε και εμπιστεύεστε την δουελειά μου και σας υπόσχομαι, πως το 2018 θα είναι μοναδικό!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti