Εντυπωσιάστε σε κάθε σας βήμα, με τις μοναδικές δημιουργίες από το G- Man's collection!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Τετάρτη και ξέρετε, πως το τελευταίο διάστημα, πέρα από τα κείμενα ομορφιάς σας μιλάω για εκείνες τις εταιρείες, που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Ξέρετε, σήμερα περισσότερο από ποτέ βλέπω γύρω μου επιχειρηματικά εγχειρήματα, που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον και με μεγάλη μου χαρά διαπιστώνω, πως υπάρχει πολύ ταλέντο γύρω μας!


Κάπως έτσι, ξεκίνησε και το G Man's collection. To G Man's collection είναι ο χώρος που πρέπει να επισκεφτείς, αν έχεις βαρεθεί να φοράς τα ίδια και τα ίδια και αν θες να πειραματιστείς με το στυλ σου. Ο Γεώργιος Μώρος είναι fashion blogger και με την προτροπή της γυναίκας του Χριστίνας, όπου είναι στυλίστρια, έχοντας εμπνευστεί από το event μόδας, που γίνεται κάθε χρόνο στην Ιταλία και πιο συγκεκριμένα στην Φλωρεντία δημιούργησε την δική του συλλογή με ποσέ για άντρες και φουλάρια για γυναίκες.


Η αλήθεια είναι, πως τόσο ο Γιώργος όσο και η σύζυγός του, είναι ένα πολύ όμορφο ζευγάρι με απίστευτη αισθητική και το εγχείρημά του αυτό, έχει ως στόχο ο καθένας από εμάς να είναι καλοντυμένος, χωρίς να χρειάζεται πολύ κόπος. Έτσι συμβαίνει πράγματι, καθώς και εγώ το δικό μου φουλάρι το έχω καταχαρεί και πραγματικά το φοράω με άπειρους συνδυασμούς!


Αν λοιπόν, ψάχνετε κι εσείς εκείνα τα κομμάτια, που θα αναμορφώσουν τόσο το δικό σας στυλ όσο και των δικών σας ανθρώπων το G Man's collection έχει τις πιο ιδιαίτερες προτάσεις! Την δουλειά των παιδιών μπορείτε να την βρείτε τόσο στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/pg/G-Mans-collection-156338534798075/photos/?ref=page_internal ,στο Instagram https://www.instagram.com/g_mans_collection/ αλλά και στην παρακάτω σελίδα http://gman.gr/! Εγώ θα τους ευχηθώ να συνεχίζουν να μας φτιάχνουν την διάθεση, αλλά και την γκαρνταρόμπα και οι μέρες τους να είναι τόσο ξεχωριστές όσο οι δημιουργίες τους!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti