Τα κραγιόν της εταιρείας GRIGI είναι η νέα μου εμμονή!

Φίλοι μου, μπορεί σήμερα να είναι Δευτέρα κι όχι μια οποιαδήποτε Δευτέρα, αλλά η Δευτέρα, που ξεκινάνε οι αρμοδιότητες και το τρέξιμο μετά τις γιορτές, αλλά εγώ δεν θα μπορούσα να σας αφήσω χωρίς καινούριο ποστ. Έτσι, αποφάσισα σήμερα να μιλήσουμε για ένα θέμα, που αγαπούν πολύ οι γυναίκες και δεν είναι άλλο από τα κραγιόν.


Προσωπικά, καθημερινά, που πηγαίνω στην δουλειά μου δεν μπορώ να αποχωριστώ τα αγαπημένα μου προϊόντα χειλιών, τα οποία βρίσκονται πάντα είτε μέσα στο νεσεσέρ μου είτε από εδώ κι εκεί μέσα στην τσάντα μου! Πάντοτε όμως, έψαχνα εκείνα τα κραγιόν, που δεν θα είναι ενοχλητικά, δεν θα φεύγουν αμέσως μόλις πιω νερό ή φάω κάτι και κάπως έτσι μετά από πολύ αναζήτηση, κατέληξα στα MATTE κραγιόν της εταιρείας GRIGI.


Φυσικά, από μικρή λάτρευα τις πιο γήινες και κοντά στο χρώμα των χειλιών μου αποχρώσεις, που τις συστήνω ανεπιφύλακτα σε κάθε γυναίκα, καθώς μπορεί να τις φορέσει και να είναι εντυπωσιακή από το πρωί μέχρι το βράδυ! Στην εταιρεία GRIGI, όμως μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων, για να διαλέξετε ποια ταιριάζει στην προσωπικότητα, αλλά και στις ανάγκες σας σε κάθε περίπτωση.


Εγώ, οι δύο αποχρώσεις, που έχω στην συλλογή μου είναι από τα μεταλλικά χρώματα της συλλογής και αν σκέφτεστε κι εσείς να αποκτήσετε κάποιο από αυτά σας το προτείνω ανεπιφύλακτα. Αμέσως, κάνουν τα χείλη να δείχνουν πιο ζωντανά, δεν τα ξηραίνουν καθόλου και αφήνουν ένα φυσικό τελείωμα σαν να μην προσπάθησες και πολύ για το μακιγιάζ σου, αλλά αυτό παραμένει συγκλονιστικό.


Σε επόμενα ποστ, θα μοιραστώ και άλλα πολύ πολύ αγαπημένα μου προϊόντα, από την συγκεκριμένη εταιρεία, καθώς όλα είναι μοναδικά και θέλω να τα μάθετε κι εσείς! Τα προϊόντα της εταιρείας GRIGI μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/Grigimakeup/, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/grigimakeup/. Μέχρι, το επόμενό μου ποστ να θυμάστε, πως η ομορφιά βρίσκεται παντού!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti