Τα μοναδικά κοσμήματα, από την εταιρεία Hand res ντύνουν μοναδικά όλες μου τις εμφανίσεις!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Τρίτη και σιγά σιγά βρισκόμαστε στα μέσα της εβδομάδας. Μίας πολύ όμορφης εβδομάδας καθώς η παρέα μας και στο blog, αλλά και στο Instagram γίνεται όλο και μεγαλύτερη και έτσι αυξάνονται και οι συνεργασίες, αλλά και οι διαγωνισμοί, που κάνω για να σας ευχαριστήσω.


Την εταιρεία Hand res, με τα μοναδικά της κοσμήματα, την ξέρω εδώ και αρκετό καιρό, καθώς με μίνιμαλ, αλλά πολύ σικάτο τρόπο ντύνει όλες μου τις εμφανίσεις. Τα Hand res κοσμήματα είναι σύγχρονα, διαχρονικά και τόσο απλά, ώστε ακόμη και αν τα φορέσετε όλα μαζί η εμφάνισή σας θα είναι πολύ trendy και ισορροπημένη!

Στο Hand res θα βρείτε κοσμήματα, που είναι ιδανικά για όλες τις ώρες και πραγματικά μπορούν να φορεθούν και από όλες τις γυναίκες. Εγώ έχω ξεχωρίσει, τα καταπληκτικά σκουλαρίκια, που μου έχει στείλει πρόσφατα η εταιρεία και μάλιστα μία τυχερή θα τα κάνει δικά της, μέσα από τον διαγωνισμό, που γίνεται στον προσωπικό μου λογαριασμό στο Instagram!

Αν λοιπόν, είσαι κι εσύ από εκείνες τις γυναίκες, που τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ, αλλά δεν παύουν να αγαπούν τον εαυτό τους και να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο στυλ τους, τα κοσμήματα από το Hand res, είναι η καλύτερη επιλογή!

Εγώ προσωπικά τα φοράω από το πρωί στην δουλειά μέχρι αργά το βράδυ, μόνο που το πρωί επιλέγω ένα μακιγιάζ σε γήινους τόνους και το βράδυ σε πιο έντονες αποχρώσεις. Μπορείς λοιπόν, να βρεις, τα αγαπημένα μου κοσμήματα, που θα σε συνοδεύουν όλη την ημέρα στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/HandresHandmadeJewellery/, στο Instagram https://www.instagram.com/hand.res/ και στο ηλεκτρονικό κατάστημα jamjar http://www.jamjar.gr/store/handres. Μέχρι, το επόμενό μου ποστ να χαμογελάς λίγο συχνότερα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti