Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Φίλοι μου, αυτό το κείμενο είναι το πρώτο ποστ για το 2018 κι είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη, καθώς θα σας μιλήσω για φυσικά προϊόντα, που υπόσχονται να σας ανανεώσουν μέσα και έξω. Από τότε, που ξεκίνησα να ψάχνω εναλλακτικούς και πιο φυσικούς τρόπους για να φροντίζω την επιδερμίδα μου, έχω ανακαλύψει εκπληκτικές προσπάθειες, όπως και το Samovar natural cosmetics, που δεν τις αλλάζω με κανένα άλλο προϊόν του εμπορίου!


Μάλιστα, όταν παραλαμβάνω χειροποίητα προϊόντα ομορφιάς, αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή, καθώς γνωρίζω, πως φτιάχτηκαν από ανθρώπους, που έριξαν πολύ κόπο για να δημιουργηθεί αυτό το προϊόν και αγάπη για αυτό που κάνουν! Τα Samovar natural cosmetics, ξεκίνησαν την πορεία τους τον Οκτώβριο του 2013 στη Πάτρα. Πειραματιζόμενοι και χρησιμοποιώντας, αγνά υλικά της ελληνικής γης, όπως το παρθένο ελαιόλαδο δικής τους παραγωγής, το βαλσαμόλαδο, το οποίο συλλέγουν και παρασκευάζουν κάθε χρόνο, διάφορα βότανο και το μέλι δημιούργησαν για πρώτη φορά τα δικά τους σαπούνια, με την ψυχρή μέθοδο. Στην συνέχεια οι συνταγές εμπλουτίστηκαν και σήμερα τα Samovar natural cosmetics, είναι εδώ για να μας προσφέρουν μέσα από μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων αυτά, που ταιριάζουν στις δικές μας ανάγκες!


Τα Samovar natural cosmetics, λοιπόν μου έστειλαν τα δυο BEST SELLER προϊόντα τους και είμαι πολύ χαρούμενη, τόσο που τα έλαβα όσο και γιατί δύο τυχεροί θα έχουν την δυνατότητα να τα δοκιμάσουν και οι ίδιοι! Γνωρίζω, λοιπόν πως πολλοί από εσάς υποφέρετε από την ακμή, αλλά κι αν δεν υποφέρετε το σαπούνι για βαθύ καθαρισμό με άνθρακα, που μου έστειλε η εταιρεία είναι θαυματουργό, ακόμη και για περιπτώσεις σοβαρές όπως της ψωρίασης. Μυρίζει φανταστικά κι αφήνει απαλή την επιδερμίδα μετά την χρήση του! Συμβάλλει επίσης στην απομάκρυνση του στίγματος και δεν ξηραίνει την επιδερμίδα. Πραγματικά, αισθάνομαι πολύ τυχερή που το έχω στα χέρια μου!


Επόμενο προϊόν, που δοκίμασα είναι το scrub ζάχαρης της εταιρείας για απολέπιση και τόνωση με πούδρα αγριοκέρασου. Μυρίζει φανταστικά, σαν γλυκό του κουταλιού, περιέχει 99% φυσικά συστατικά κι ενυδατώνει, απολεπίζει και τονώνει την επιδερμίδα. Το έχω μονίμως, στο μπάνιο μου και δεν θέλω να το αποχωριστώ! Βέβαια, αυτό που εκτιμώ απίστευτα στα Samovar natural cosmetics, είναι πως οι τιμές των προϊόντων είναι πολύ προσιτές και βρίσκονται πάντα δίπλα στον καταναλωτή!


Αν λοιπόν, ψάχνετε για προϊόντα περιποίησης, που θα σας προσφέρουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα των Samovar natural cosmetics στο Facebook https://www.facebook.com/samovarcosmetics/, στο Instagram https://www.instagram.com/samovar.natural.cosmetics/ και στην σελίδα της εταιρείας https://www.samovar.gr/index.php?route=common/home. Εύχομαι το 2018, να φέρει σε όλους μας υγεία, αγάπη και ότι άλλο επιθυμεί ο καθένας από εμάς ξεχωριστά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti