Tα πιο όμορφα μωρουδιακά βρίσκονται στο Uniborn!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Πέμπτη με πανέμορφο καιρό και αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας άλλο ένα αγαπησιάρικο κείμενο. Ξέρω, πως το μπλογκ το διαβάζουν και πολλές νέες μανούλες, οπότε αυτό το ποστ είναι αφιερωμένο σε όλες εκείνες τις ηρωίδες εκεί έξω, όπου κάνουν τα πάντα για να είναι χαρούμενα τα μωράκια τους! Πριν από λίγες ημέρες, μου χτύπησε ο ταχυδρόμος την πόρτα και παρέλαβα ένα δεματάκι από το Uniborn!


Το Uniborn λοιπόν, είναι μία προσπάθεια για να έχουν στυλ όλες οι εμφανίσεις των παιδιών σας και να είναι πολύ πολύ μοναδικές. Θα έλεγε κανείς, πως στο Uniborn κατοικούν νεράιδες και ξωτικά, που δημιουργούν τα πιο φανταστικά σχέδια για τους μικρούς μας μπόμπιρες. Εμένα λοιπόν, μου έστειλαν μία ροζ καταπληκτική κορδέλα, που απευθύνεται σε μωράκια από 1 έως 5 ετών, αλλά μπορείτε εσείς να βρείτε καταπληκτικές τουτού φούστες και μαξιλαράκια, που θα κάνουν γλυκά τα όνειρα των παιδιών σας!


Το όνομα Uniborn, προέρχεται από τις λέξεις Unicorn και new born, στα ελληνικά δηλαδή από τις λέξεις μονόκερος και νεογέννητο. Όλα τα προϊόντα της εταιρείας μπορούν να φορεθούν από την γέννησή τους μέχρι τα 5 τους χρόνια. Δηλαδή, συνοδεύουν τις πιο όμορφες εμφανίσεις των μικρών σας ηρώων στις πιο ξεχωριστές στιγμές τους. Εγώ, πραγματικά έχω ερωτευτεί όλα τους τα σχέδια και έχω βρει το απόλυτο μέρος, για να πραγματοποιώ τις αγορές μου, όταν προκύπτουν τόσο ευχάριστες καταστάσεις!


Αν λοιπόν θέλετε κι εσείς, να ντύσετε μοναδικά τις εμφανίσεις των παιδιών σας το Uniborn είναι ο κορυφαίος και ο πιο γλυκός προορισμός. Τα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/uniquebabycreations/, στο Instagram https://www.instagram.com/uniborngr/ και στο ηλεκτρονικό κατάστημα Jamjar http://www.jamjar.gr/products?q=uniborn.


 Και αν τους στείλετε, προσωπικό μήνυμα θα βάλουν τα δυνατά τους για να λάβετε τα κορυφαία προϊόντα της αγοράς στις καλύτερες τιμές!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti