Η εταιρεία Issue Fashion με κρατάει στυλάτη κάθε ημέρα!

Φίλοι μου Σάββατο βράδυ και είμαι πάλι εδώ, μπροστά στον υπολογιστή και σας γράφω. Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη σήμερα, που σας γράφω καθώς διαπίστωσα. πως ίσως το στυλ και η μόδα να μην είναι τόσο δύσκολη όσο φανταζόμουν. Και όλα αυτά, επειδή μπήκε στην ζωή μου, η εταιρεία Issue Fashion!


Η εταιρεία λοιπόν, είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει μία μοναδική μπλούζα, που πραγματικά πλέον φοράει συνέχεια. Είναι μία μαύρη άκρως μίνιμαλ μπλούζα, που γράφει επάνω Saturday και είναι κυριολεκτικά η νέα μου εμμονή. Αρχικά, όταν την παρέλαβα, μου ήρθε σε μία πάρα πολύ προσεγμένη συσκευασία, που μοσχομύριζε και μου έφτιαξε αμέσως την διάθεση.

Η αλήθεια είναι, πως σαν άνθρωπος, είχα πολύ λίγα μαύρα κομμάτια στην γκαρνταρόμπα μου, με αποτέλεσμα πολλές φορές να βρίσκομαι μπροστά στην ντουλάπα μου και να μην ξέρω τι να βάλω. Πλέον, η επιλογή είναι μονόδρομος και μου αρέσει πολύ η συγκεκριμένη μπλούζα γιατί είναι και σπορ, αλλά μπορεί να φορεθεί και ως πιο καλή μαζί με την αγαπημένη φούστα ή παντελόνι σας.
Το Issue Fashion, λοιπόν είναι το δικό μου πλέον αγαπημένο διαδικτυακό κατάστημα, καθώς μπορώ να βρω σε αυτό ότι θέλω. Από πιο casual ρούχα μέχρι και πιο καλά, για τις πιο ξεχωριστές περιστάσεις.


Αν θέλετε λοιπόν, να βρείτε κι εσείς εκείνα τα κομμάτια, που θα σας κάνουν να αισθάνεστε άνετα φορώντας τα, οπωσδήποτε πρέπει να επισκεφτείτε την σελίδα της εταιρείας Issue Fashion στο Facebook https://www.facebook.com/issuefashionofficial/, στο Instagram https://www.instagram.com/issuefashionofficial/?hl=el, αλλά και στο site τους https://www.issuefashion.gr/!


 Kαι να θυμάστε, πως μια γυναίκα είναι όμορφη, όταν αισθάνεται αυτοπεποίθηση με τα ρούχα, που φοράει. Εγώ λοιπόν, εξαιτίας του Issue Fashion ξαναβρήκα τον εαυτό μου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti