Το πολυαγαπημένο μου Make me up cosmetics έχει φέρει τα πιο όμορφα highlighter

Φίλοι μου, άλλο ένα ποστ, που έρχεται για να σας γεμίσει θετική ενέργεια. Βρισκόμαστε, στα μέσα της εβδομάδας, οι μπαταρίες έχουν πέσει, όμως εγώ είμαι εδώ για να σας μεταδώσω τα πιο συγκλονιστικά νέα! Ξέρετε, πόσο λατρεύω την εταιρεία Make me up cosmetics και ξέρω πολύ καλά, πως την λατρεύετε και εσείς!


Η εταιρεία Make me up λοιπόν, μου έστειλε να δοκιμάσω τα πιο συγκλονιστικά και κοριτσίστικα προϊόντα, που θα μπορούσε να μου στείλει. Πολλές φορές έχω βρεθεί σε συζητήσεις γυναικών και όλες λένε το πόσο λατρεύουν τα προϊόντα της εταιρείας The Balm και όχι άδικα. Από τις παλέτες σκιών, μέχρι τα highlighter, τα ρουζ ακόμη και οι μάσκαρα είναι όλα μοναδικά! Μάλιστα, δεν πιστεύω, πως υπάρχει γυναίκα εκεί έξω, που δεν έχει ακούσει για τα περιβόητα Mary Lou Manizer και Bonnie Lou Manizer.


Πρόκειται για τα highlighter σε μορφή πούδρας της εταιρείας The Balm, που τα αγαπάνε όλες οι γυναίκες επαγγελματίες και μη. Η αλήθεια είναι, πως πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω βάλει και εγώ στο πρόσωπό μου, καθώς δίνουν την φυσική λάμψη που χρειάζεται μία γυναίκα και όσες φορές περάσεις με το πινέλο σου δίνουν ακόμη πιο έντονο αποτέλεσμα!


Και τώρα, ναι θα μοιραστώ μαζί σας τα εξαιρετικά νέα! Η εταιρεία The Balm λοιπόν, έβγαλε σε κυκλοφορία τα Mary Dew Manizer και τα Bonnie Dew Manizer, που είναι υγρά highlighter, που μπορείτε να τα έχετε ανά πάσα στιγμή μαζί σας και δίνουν φανταστικό αποτέλεσμα. Μάλιστα, γίνονται ένα με την επιδερμίδα και πλέον δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα μου!


Το Mary Dew Μanizer είναι ένα καταπληκτικό σαμπανιζέ χρώμα, ενώ το Bonnie Dew Manizer είναι πιο χρυσό. Τα αγαπώ και τα δύο και τα φοράω κάθε ημέρα. Αν θες λοιπόν, να τα προμηθευτείς κι εσύ πριν γίνουν sold out βρες τα στην σελίδα της εταιρείας Make me up στο Facebook https://www.facebook.com/makemeup.gr/, στο Instagram https://www.instagram.com/make_me_up_cosmetics/ και στο site τους https://shop.makemeup.gr/shop-our-social. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, χαμογε- λάμψτε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti