H εταιρεία La Vie Naturelle μας φροντίζει με τον καλύτερο τρόπο!

Φίλοι μου, είμαι πολύ χαρούμενη, όταν σας γράφω καθώς αυτό σημαίνει, πως έχω τακτοποιήσει τις υποχρεώσεις μου και βρήκα λίγο χρόνο να επικοινωνήσω μαζί σας. Το σημερινό ποστ, είναι επηρεασμένο από την χθεσινή γιορτή, την γιορτή της γυναίκας και αποφάσισα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς και να σας υπενθυμίσω να αγαπάτε τον εαυτό σας!

Η αλήθεια είναι, πως σαν blogger έχω την χαρά και την τιμή να δοκιμάζω προϊόντα από πολλές και διάφορες εταιρείες, όμως έχω αποφασίσει να σας μιλάω και να γράφω μόνο για εκείνα, που μου κλέβουν την καρδιά και θα αγοράζω ξανά και ξανά. Πρόσφατα, λοιπόν ανακάλυψα, την εταιρεία La Vie Naturelle, η οποία είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει κάποια από τα προϊόντα της να τα δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου!


Το μαγικό αυτό δεματάκι, περιελάμβανε όλα όσα χρειάζεται μία γυναίκα, τώρα που αλλάζει ο καιρός και θέλει να ανανεώσει την διάθεση και το νεσεσέρ της! Θα ξεκινήσω λοιπόν, με τις δύο ενυδατικές κρέμες, η μία εκ των οποίων είναι προσώπου και η άλλη ματιών. Η ενυδατική προσώπου, της εταιρείας, που είναι για ευαίσθητες επιδερμίδες, περιέχει βρώμη, κολλαγόνο, ελαστίνη, σύμπλεγμα βιταμινών, εκχύλισμα ελίχρυσου και έλαιο αβοκάντο.  Έχει μία πολύ ελαφριά σύσταση, που απορροφάται αμέσως και μπορείτε επάνω της να εφαρμόσετε και το μακιγιάζ σας, παραμένοντας το πρόσωπό σας αψεγάδιαστο.


Επειδή, όμως περνάω πολλές ώρες στον υπολογιστή και τα μάτια μου πολλές φορές δείχνουν ταλαιπωρημένα, η εταιρεία μου έστειλε και μία κρέμα ματιών για μαύρους κύκλους. Ήδη από τις πρώτες εβδομάδες χρήσεις, την έχω λατρέψει και είναι πλέον το διαμαντάκι του boudoir μου! Όμως, τι χρειάζεται, πιο πολύ απ' όλα η ταλαιπωρημένη μας επιδερμίδα; Μία καλή μάσκα προσώπου!
Η μάσκα και peeling λοιπόν, της εταιρείας La vie Naturelle, υπόσχεται καθαρισμό και λάμψη της επιδερμίδας. Εγώ την χρησιμοποιώ, μία φορά την εβδομάδα και η επιδερμίδα μου μετά την χρήση της είναι φανταστική!


Τέλος, καθώς μπήκε ο Μάρτης και οι ζεστές μέρες είναι γεγονός, δεν πάω πουθενά χωρίς το αντηλιακό μου. Πόσο μάλλον, όταν έρχεται σε μία τόσο εύχρηστη συσκευασία και δεν έχει καθόλου βάρος! Περιέχει SPF 30 και είναι με πρωτεΐνη μεταξιού!
Απ'ότι βλέπετε οι πρώτες μου εντυπώσεις με τα προϊόντα της εταιρείας La Vie Naturelle είναι πολύ πολύ θετικές. Μπορείτε να τα βρείτε και εσείς στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/Lavienaturelle/, στο Instagram https://www.instagram.com/lavie_naturelle/?hl=el, αλλά και στο site της εταιρείας https://lavie-naturelle.com/el/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti