Μπορείτε να είστε πάντα στυλάτες με τις μοναδικές τσάντες από pmc daughters!!

Φίλοι μου, ο καιρός έχει αλλάξει, η διάθεσή μας έχει ανέβει και σας υπόσχομαι, πως πλέον τα blog post στο Unicorn tears θα αυξάνονται! Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, που σας μιλάω κάθε φορά για διαφορετικές εταιρείες και τις αγκαλιάζετε, με τον μοναδικό τρόπο, που μόνο εσείς γνωρίζετε! Σήμερα, θα σας γράψω για δύο αδερφές από την Καβάλα, που γνωρίζοντας τις μοναδικές τσάντες, που φτιάχνουν είναι σαν να γνωρίζω και εκείνες πολύ καλά.


Την Καβάλα, αρχικά την αγαπώ και εγώ πολύ σαν πόλη, καθώς εκτός από γραφική είναι και τόσο όμορφη και πιστεύω, πως για πολλούς λειτουργεί και σαν πηγή έμπνευσης. Η Κική λοιπόν και η Νατάσα, έχοντας γεννηθεί και μεγαλώσει, σε αυτήν την τόσο ξεχωριστή πόλη ήταν εξοικειωμένες από πολύ μικρές με την βιοτεχνία, καθώς και οι γονείς τους διατηρούσαν μια επιχείρηση. Έτσι, θα μπορούσε να πει κάποιος, πως ήταν μονόδρομος για αυτές το να δημιουργήσουν την δική τους σελίδα με χειροποίητες τσάντες, που θα κλέψουν την καρδιά της κάθε γυναίκας.


Η αλήθεια είναι, πως σαν εκπαιδευτικός, πάντοτε έψαχνα για μία πάνινη τσάντα, όπου θα μπορώ να παίρνω μαζί μου στην δουλειά, αλλά ταυτόχρονα να είναι και όμορφη και ξεχωριστή. Αυτή, μου την ανάγκη λοιπόν, μου την κάλυψαν τα δύο αυτά κορίτσια. Πλέον, όμως είναι και η τσάντα, που κουβαλάω μαζί μου και στα ψώνια και όλοι αναρωτιούνται από που την έχω προμηθευτεί. Και όχι άδικα, καθώς είναι πανέμορφη!


Στο pmc daughters εκτός από πάνινες τσάντες για όλες τις ώρες, μπορείτε να βρείτε και στυλάτα νεσεσέρ, που θα σας συντροφεύουν στα ταξίδια και στο γραφείο, αλλά και βραδινούς φακέλους, ικανούς να κλέψουν τις εντυπώσεις! Εγώ, λατρεύω την δουλειά των κοριτσιών, καθώς φαίνεται το πάθος και το μεράκι τους, γι' αυτό, που κάνουν και σίγουρα είναι αυτός και ο λόγος, που το κάνουν και καλά.


Αν λοιπόν, θέλετε κι εσείς να είστε στυλάτες μαζί με την κόρη ή την κολλητή σας, προμηθευτείτε τις μοναδικές δημιουργίες από pmc daughters, για να είστε πάντα εντυπωσιακές σε κάθε σας εμφάνιση! Τις δημιουργίες των κοριτσιών, μπορείτε να τις βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/pmcdaughters/, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/pmc_daughters/! Εκείνες, είναι πάντα εκεί, για να σας εξυπηρετήσουν και να υλοποιήσουν όλες σας τις ιδέες! Εγώ θα ευχηθώ στα δύο κορίτσια, να συνεχίζουν να εμπνέονται από την θάλασσα και τον ήλιο της πόλης τους και να φτιάχνουν πάντοτε τόσο ιδιαίτερες δημιουργίες!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti