Το KIDDYLICIOUS είναι η υγιεινή απόλαυση μικρών και μεγάλων και όχι άδικα!

Φίλοι μου, είμαι πολύ χαρούμενη, που έχω επιστρέψει πίσω στο μπλογκ μου αρκετά αγχωμένη βέβαια, καθώς πλησιάζει εξεταστική, αλλά πολύ πολύ χαρούμενη για όλη αυτή την αγάπη, που μου δείχνετε έμπρακτα. Στο σημερινό μου ποστ, αποφάσισα να σας μιλήσω, για τα αγαπημένα μου snack KIDDYLICIOUS, που δοκίμασα πρόσφατα και έχουν κλέψει την καρδιά μου.


Το KIDDYLICIOUS, είναι πεντανόστιμα snack και για μικρούς και για μεγάλους και πάνω από όλα είναι πολύ πολύ υγιεινά. Είναι φτιαγμένα από φρούτα και λαχανικά και δεν περιέχουν πρόσθετα, συντηρητικά, χρωστικές και τεχνητά αρώματα. Μάλιστα, μπορείτε να τα δίνετε στα παιδάκια σας από 6 μηνών και άνω, καθώς δεν το κρύβω είναι πλέον και δική μου απόλαυση.


Μάλιστα, μπορείτε να βρείτε μία μεγάλη ποικιλία υγιεινών, πάνω από όλα snack και αλμυρών και γλυκών και είναι ότι καλύτερο μπορείτε να λάβετε είτε στην δουλειά σαν ενδιάμεσο γεύμα, είτε να βάλετε για κολατσιό στο παιδάκι σας για το σχολείο. Η δική μου οικογένεια, τα έχει λατρέψει και αυτός είναι και ο λόγος, που στο συγκεκριμένο ποστ δεν υπάρχουν και πολλές φωτογραφίες τραβηγμένες από εμένα, καθώς τα φάγαμε μονομιάς.


Η αλήθεια, είναι πως σε όσους γνωστούς και φίλους, έχω μιλήσει για τα KIDDYLICIOUS, όλοι έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις, καθώς τα συγκεκριμένα snack μπορεί εξωτερικά να θυμίζουν τα άλλα τυποποιημένα φαγητά του εμπορίου, παρόλα αυτά είναι πολύ πολύ νόστιμα και θρεπτικά.


Αν λοιπόν, είτε εσύ είτε το παιδάκι σου δεν τρώει κάποιο από τα γνωστά φρούτα και λαχανικά, το μόνο, που έχεις να κάνεις είναι να του προσφέρεις ένα σακουλάκι από το φανταστικό KIDDYLICIOUS και κάπως έτσι θα σταματήσει και όλη η γκρίνια στην οικογένεια. Τα snack αυτά, που πλέον μονίμως βρίσκονται μέσα στην τσάντα μου μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/KiddyliciousGR/, στο Instagram https://www.instagram.com/kiddyliciousgr/?hl=el, αλλά και στο site τους https://kiddylicious.40food.gr/. Και να θυμάστε, πως ο κόσμος στο KIDDYLICIOUS είναι και υγιεινός και πολύ γευστικός!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti