Σφραγίστε τις στιγμές σας με μοναδικές δημιουργίες από το The little decor shop!

Φίλοι μου, ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο. Στο σημερινό ποστ, αποφάσισα να σας μιλήσω για τις μοναδικές δημιουργίες από το The little decor shop, όπου με τα μοναδικά κομμάτια, όπου μπορείτε να προμηθευτείτε από αυτό σφραγίζει τις στιγμές μας με τον πιο όμορφο και μοναδικό τρόπο!


Η συγκεκριμένη σελίδα λοιπόν, μου έστειλε ένα πανέμορφο μπρελόκ, στο χρώμα της μέντας, όπου πλέον δεν βγαίνει από την τσάντα μου. Οι δημιουργίες, από το The little decor shop, μου θυμίζουν κάτι από γαλλική φινέτσα, καθώς κάθε κομμάτι είναι διαλεγμένο με επιμονή στην λεπτομέρεια και φτιαγμένο με μεράκι και αγάπη. Επίσης, αξίζει να σας αναφέρω, πως όλα τα μπρελοκάκια είναι από μαλλί 100%, με  δαντελένια λεπτομέρεια με λουλούδι ή ένα μονόγραμμα. Κάθε υλικό, έχει επιλεχθεί με πολύ προσοχή και είναι ό,τι καλύτερο σε ποιότητα.


Το The little decor shop, λοιπόν μπορεί να μετατρέψει σε μοναδικές όλες τις στιγμές της ζωής σας και να κάνετε πρωτότυπα δώρα σε αγαπημένα σας πρόσωπα είτε στην οικογένειά σας. Εγώ, λοιπόν είμαι στην αναζήτηση του επόμενου μπρελόκ, που θα κάνω δώρο στην κολλητή μου, καθώς μόλις έχει πάρει το δίπλωμα οδήγησης και θέλω το δώρο μου να είναι κάτι πολύ προσωπικό και ιδιαίτερο.



Αν λοιπόν, είσαι και εσύ στην αναζήτηση ενός προϊόντος, που θα σε κάνει κάθε ημέρα να χαμογελάς, το The little decor shop, έχει τις πιο γλυκιές και παραμυθένιες προτάσεις. Μπορείτε λοιπόν, να τα βρείτε είτε στην σελίδα τους στο Instagram https://www.instagram.com/thelittledecorshop/ είτε στο Etsy shop https://www.etsy.com/shop/TheLittleDecorShop. Και να θυμάστε, πως ο κόσμος, όταν είναι φτιαγμένος με αγάπη είναι ομορφότερος!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti