Φροντίστε την επιδερμίδα σας με τα μοναδικά Ln Handmade Soaps!

Φίλοι μου, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, που επιτέλους βρήκα τον χρόνο να επικοινωνήσω μαζί σας και μέσω του μπλογκ μου. Δέχομαι τεράστια αγάπη τόσο από εσάς όσο και από τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζομαι, για αυτό σας είμαι τόσο ευγνώμων. Κάθε βήμα, που κάνω στο μπλογκ, μεγάλο ή μικρό το οφείλω σε εσάς, γι' αυτό προσπαθώ, να σας ανταμείβω με τον καλύτερο τρόπο!


Την προηγούμενη λοιπόν εβδομάδα, μου χτύπησε ο ταχυδρόμος την πόρτα και μου έφερε ένα κουτί, πιο μοσχομυριστό από ποτέ! Ήταν από τα χειροποίητα σαπούνια Ln Handmade Soaps και πραγματικά έμεινα άφωνη από την πρώτη κιόλας στιγμή που τα αντίκρισα. Ας πάρουμε, όμως τα πράγματα από την αρχή, για να καταλάβετε για τι είμαι τόσο ενθουσιασμένη!


Η φιλοσοφία των σαπουνιών αυτών έγκειται στο να μυήσουν τον καταναλωτή στον χώρο του φυσικού. Στα σαπούνια αυτά, χρησιμοποιούνται μόνο αγνές πρώτες ύλες, καθαρά αιθέρια έλαια, φυτικά έλαια, βότανα, αγάπη και μεράκι! Η ιδέα για την "κολεξιόν" με τα δώδεκα σαπούνια γεννήθηκε εξαιτίας της ανθοφορίας των βοτάνων στη φύση. Δηλαδή, ανάλογα με το ποιο βότανο ανθίζει κάθε μήνα στην Ελλάδα το Ln Handmade Soaps έχει και το αντίστοιχο σαπούνι.  Εμένα, μου στάλθηκαν τα δύο σαπούνια, του Μαρτίου και του Απριλίου και από τότε, που τα έλαβε δεν έχω σταματήσει να τα μυρίζω.


Πίσω, από το κάθε σαπούνι αναγράφεται η μικρή του ιστορία και για ποια χρήση ενδείκνυται. Το σαπούνι του Μαρτίου, έχει σαν βασικό συστατικό το γιασεμί. Το γιασεμί, λοιπόν επαναφέρει τη χαμένη ελαστικότητα του δέρματος, ενυδατώνει και είναι ιδανικό για ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες. Παράλληλα, το σαπούνι του Απριλίου, που έχει σαν βασικό συστατικό τον παπαρουνόσπορο, είναι ιδανικό για την ήπια απολέπιση και του προσώπου, αλλά και του σώματος.


Καταλαβαίνετε λοιπόν, πόσο πολύ τα έχω αγαπήσει, ξεχωρίσει και πως δεν πρόκειται να λείπουν ποτέ πλέον από το μπάνιο μου, καθώς είναι φυσικά και κάνουν φανταστική δουλειά τόσο στο πρόσωπο όσο και στο σώμα μου. Για να βρείτε λοιπόν και εσείς τα φανταστικά αυτά σαπούνια, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε το site τους https://lnhandmadesoaps.com/, την σελίδα Ln Handmade Soaps στην σελίδα τους στο Instagram https://www.instagram.com/lnhandmadesoaps/?hl=el, αλλά και να ολοκληρώσετε τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα http://www.jamjar.gr/store/LNhandmadesoaps. Μέχρι, το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti