Βρες τα πιο ιδιαίτερα κοσμήματα στο λατρεμένο μου Minimetric!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Τετάρτη και επιτέλους κάνω ένα pause σε όλα, για να σου γράψω. Συγκεκριμένα, ήθελα πάρα πολύ να σου γράψω για ένα δεματάκι, που μου ήρθε την προηγούμενη εβδομάδα και όλα τα κοσμήματα, που περιείχε μέσα μου έχουν κλέψει την καρδιά. Ο λόγος, για το Minimetric, όπου μπορείς να βρεις χειροποίητες δημιουργίες, που θα τις συνδυάσεις μόνο με ευχάριστες στιγμές.



Ξέρω, πως οι περισσότεροι από εμάς περιμένουμε πώς και πώς κάθε εβδομάδα, να έρθει το Σαββατοκύριακο και να περάσουμε κάποιες στιγμές χαλάρωσης. Εγώ πλέον, έχω βρει την λύση να μην περιμένω άλλο την Παρασκευή, αλλά να κάνω την κάθε μέρα μου να μοιάζει με γιορτή φορώντας τα λατρεμένα μου Minimetric σκουλαρίκια. Αυτό, που λατρεύω όμως πιο πολύ σε αυτά είναι, πως μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες και από διαφορετικές ηλικίες. 


Η ετικέτα λοιπόν, Minimetric γεννήθηκε με την έναρξη του έτους 2018. Πίσω από αυτή την ετικέτα όμως, βρίσκονται δύο υπερταλαντούχες αδερφές, που έχουν βάλει σκοπό να κάνουν και τις γυναίκες πιο όμορφες, αλλά να φέρουν και έναν πιο τροπικό αέρα στην χώρα μας. Τα κορίτσια, λοιπόν ξεκίνησαν φτιάχνοντας κοσμήματα αρχικά για τον εαυτό τους, ώσπου έφτασαν σήμερα να είναι το Minimetric, o απόλυτος προορισμός για κάθε γυναίκα, που θέλει να λάμπει όλες τις στιγμές της ημέρας. 


Ξέρω, πως ήδη θα έχετε εντυπωσιαστεί με τις καταπληκτικές δημιουργίες των κοριτσιών και θα φαντάζεστε τον εαυτό σας να τις φοράτε με τα καφτάνια και τα μαγιώ σας στην παραλία, πίνοντας εξωτικά κοκτέιλ. Επειδή, λοιπόν και εγώ είμαι σε αυτό το mood και πρέπει όλες μας να αισθανόμαστε άνετα και όμορφα κάθε ημέρα, βρες τα λατρεμένα μου Minimetric είτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/Minimetric-1054846267960024/ είτε στο Instagram https://www.instagram.com/minimetric_rs/?hl=el και μαγνήτισε όλα τα βλέμματα σε κάθε σου βήμα.


Εγώ θα ευχηθώ στα κορίτσια αυτά, να συνεχίζουν να δημιουργούν και να κυνηγάνε τα όνειρά τους, καθώς έχουν άστρο. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να περνάτε όμορφα και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti