Η εταιρεία Benefit έχει τα πιο girly προιόντα, που μπορείς να βρεις στην αγορά!

Κορίτσια μου, στο σημερινό ποστ αποφάσισα να σας μιλήσω για τα καινούρια λανσαρίσματα της εταιρείας Benefit, που με έχουν ξετρελάνει. Από μικρή, θαύμαζα και αγαπούσα όλα τα προιόντα της εταιρείας, καθώς έχουν φανταστικές συσκευασίες και καταπληκτική ποιότητα και για αυτό είναι και η πρώτη  μου επιλογή, όταν επισκέπτομαι κάποιο κατάστημα SEPHORA.


To πρώτο προϊόν, λοιπόν, που μου στάλθηκε να δοκιμάσω είναι το PORE fessional PEARL PRIMER, που είναι ένα primer λάμψης, που μικραίνει τους πόρους και αφήνει στο πρόσωπο μία φυσική λάμψη, όπου όλες οι γυναίκες αναζητούμε. Έρχεται σε μία πολύ vintage συσκευασία των 22 ml, και είναι oil- free, έχει ματ αποτέλεσμα, είναι μεταξένιο και έχει μία πολύ κομψή ελαφριά ροζ απόχρωση.

Αν και είναι σε συσκευασία των 22 ml, χρειάζεστε μία απειροελάχιστη ποσότητα, όταν το χρησιμοποιείτε και φαντάζομαι, πως θα είναι εκπληκτικό τώρα το καλοκαίρι σε ηλιοκαμένες επιδερμίδες. Εμένα, μου έχει λύσει τα χέρια καθώς πολλές φορές το χρησιμοποιώ και μόνο του με λίγο κονσίλερ και το πρόσωπό μου φαίνεται πιο λαμπερό και νεανικό από ποτέ.


Τώρα όμως, θα σας μιλήσω για μία άλλη μεγάλη μου αγάπη, το GIMME BROW, που το είχα και στην παλιά του μορφή αλλά το δοκίμασα και τώρα που επανακυκλοφόρησε. Αρχικά και αυτό, βγαίνει σε μία πολύ ρετρό συσκευασία, που με κάνει να αισθάνομαι σαν τον μάγο των δικών μου φρυδιών. Έχει ένα καταπληκτικό απλικατέρ και περιέχει και χρώμα, ώστε να γεμίζει τυχόν κενά και μας προσφέρει μαγικά φρύδια στην στιγμή.


Βγαίνει σε έξι μοναδικές αποχρώσεις ικανές να καλύψουν όλα τα γούστα και τους τύπους γυναικών. Εγώ μάλιστα, και το προηγούμενο GIMME BROW, που μου είχε τελειώσει δεν το έχω πετάξει και το χρησιμοποιώ για να δίνω σχήμα στα φρύδια μου.
Τα προιόντα της εταιρείας Benefit, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/benefitcosmeticsgreece/, στο Instagram https://www.instagram.com/benefitcosmeticsgreece/, αλλά και στα καταστήματα SEPHORA. Επόμενό μου όνειρο είναι να δοκιμάσω το περιβόητο hoola και τα διάσημα highlighter της εταιρείας, που έχω ακούσει τόσα πολλά. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti