Σφριγηλή επιδερμίδα φέτος το καλοκαίρι. Και όμως γίνεται!

Κορίτσια μου, το ξέρω, πως ίσως καθυστέρησα, όμως το τελευταίο διάστημα δοκιμάζω διάφορα προιόντα, όμως σας γράφω μόνο για όσα ξεχωρίζω. Είμαι προφανώς, μία κοπέλα με καμπύλες, αλλά αγαπώ το σώμα μου, ελέγχω το βάρος μου και φροντίζω τον εαυτό μου. Καθώς, πλέον η ζωή στην πόλη με αυτή την ζέστη είναι ανυπόφορη το μπάνιο στην μπανιέρα διαρκεί πλέον περισσότερες ώρες και αυξάνονται και τα προιόντα, που χρησιμοποιώ εντός και εκτός του μπάνιου.


Σήμερα , καθώς κοιτούσα την επιδερμίδα μου στον καθρέφτη είδα το σώμα μου πιο σφριγηλό από ποτέ. Ο λόγος, το θαυμάσιο body scrub, της εταιρείας Natura Siberica, που χρησιμοποιώ. Εναλλακτικά, πολλές φορές χρησιμοποιώ και το scrub της εταιρείας Blue Scents, που είναι πιο ευγενικό με την επιδερμίδα και έχει πιο λεπτούς κόκκους.

Έξω από το μπάνιο, χρησιμοποιώ το λατρεμένο μου λαδάκι της εταιρείας Bio oil, που είναι λεπτόρρευστο και το βάζω σε όλο μου το σώμα συνδυαστικά, με την κρέμα σώματος της εταιρείας Anne Geddes, που δεν περιέχει parabens και χημικά.




Ιδανικά, θα σας συνιστούσα να πίνετε πολύ νερό, κάτι που δεν κάνω εγώ και να ενυδατώνετε συχνά το πρόσωπό σας. Εγώ χρησιμοποιώ, πολύ τα Face mist, λατρεύω αυτό της εταιρείας Vichy και τα toner, καθώς με δροσίζουν και ενυδατώνουν την επιδερμίδα μου στο έπακρο.
Αυτό το ποστ, λοιπόν εκτός από τα μυστικά μου για ενυδατωμένη επιδερμίδα, μοιράστηκα μαζί σας και τα λατρεμένα μου προιόντα προσώπου. Περιμένω να μου γράψετε και τα δικά σας αγαπημένα προιόντα. Και να θυμάστε να αγαπάτε τον εαυτό σας, όπως και αν είναι!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti