Βρες τα πιο ιδιαίτερα γυαλιά ηλίου για φέτος το καλοκαίρι στην Prime Optics!

Φίλοι μου, μπορεί ο καιρός εδώ, που βρίσκομαι Βόρεια της Ελλάδας να είναι μουντός και κρύος, παρ' όλα αυτά οι πολύ ζεστές μέρες του Ιουλίου είναι κοντά και σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για την τελευταία μου εμμονή και fashion item, που δεν αποχωρίζομαι ποτέ. Ο λόγος για τα φανταστικά γυαλιά, που μου έστειλε η Prime Optics, της εταιρείας MORITZ.


Kάθε καλοκαίρι λοιπόν, πριν ετοιμάσω την βαλίτσα ή το σακίδιό μου για τις μεγάλες ή μικρές αποδράσεις μου, το πρώτο πράγμα, που δεν παραλείπω είναι τα γυαλιά ηλίου. Η αλήθεια είναι, πως τα προηγούμενα χρόνια σπάνια έβρισκα γυαλιά, που να με εντυπωσίαζαν και να προσέδιδαν κάτι ιδιαίτερο στο στυλ μου. Η Prime Optics είναι εταιρεία χονδρικής, που προμηθεύει πολλά οπτικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, πλήρως ενημερωμένα από την εταιρεία τους με γυαλιά από μεγάλους οίκους εμπνευσμένα από τις τάσεις της εποχής.



Φέτος, λοιπόν που ανακάλυψα την Prime Optics, κάθε μου εμφάνιση είναι ξεχωριστή. Τα γυαλιά, που βλέπετε στις φωτογραφίες με τις κόκκινες λεπτομέρειες της εταιρείας MORITZ, τα αγαπώ γιατί είναι πέρα από πολύ πρωτότυπα, ξεκούραστα και πηγαίνουν με όλες μου τις εμφανίσεις. Είτε με τα καφτάνια μου, με τα πολύχρωμα φορέματά μου αλλά και με τα τζιν σορτσάκια και με το πιο απλό βαρετό t-shirt, που απευθείας θα αποκτήσει νόημα.


Η εταιρεία MORITZ έχει γυαλιά, που καλύπτουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες, πρωτότυπα σχέδια και ξεκούραστο φακό, ιδανικό για όλες μας τις εξορμήσεις. Φυσικά, στην Prime Optics μπορούμε να βρούμε γυαλιά και από άλλους οίκους, ανάλογα με το προσωπικό μας γούστο και στυλ.



Όλοι οι υπάλληλοι στην Prime Optics, είναι πολύ ευγενικοί, με θετική ενέργεια, πάντα δίπλα στον πελάτη με υπομονή και αγάπη για την δουλειά τους, γεγονός που με έκανε να τους εμπιστευτώ αμέσως. Μπορείτε να βρείτε κι εσείς τα δικά σας ξεχωριστά γυαλιά για φέτος το καλοκαίρι από την Prime Optics, ακολουθώντας τους στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/PrimeOpticspage/, στο Instagram https://www.instagram.com/prime_optics_greece/?hl=el, αλλά και στο site τους https://l.instagram.com/?u=http%3A%2F%2Fwww.primeoptics.gr%2F&e=ATMMMgCV3Cv8KNeaGaN3g3S5-IKF63AnkHnqSXS2J9gr4fPcJ4TTY18n89_aR9rjouPwoueQ739M5kSLap-TS2NjDcjGGkm7. Εγώ, θα τους ευχαριστήσω γι' αυτή την τόσο όμορφη και χρωματιστή συνεργασία και θα τους ευχηθώ να συνεχίσουν να κάνουν χαρούμενο τον πελάτη, γιατί σε τόσο δύσκολους καιρούς όλοι έχουμε ανάγκη από επαγγελματίες με ήθος και χαμόγελο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti