Αναζητήστε τα πιο αγνά προιόντα, όπως έκανα και εγώ στο Queeen Beeswax Salves!

Φίλοι μου, είμαι πίσω στην πόλη και αποφάσισα να σας γράψω ένα ποστ για κάποια προιόντα με αγνά συστατικά, που έλαβα πρόσφατα από την εταιρεία Queeen Beeswax Salves. Η εταιρεία αυτή, φημίζεται για τα αγνά της προιόντα, όπως είναι οι κηραλοιφές και τα lip balm.


Η αλήθεια είναι, πως δύο χρόνια που είμαι στον χώρο του blogging έχω αρχίσει και αναζητώ όλο και περισσότερο δημιουργούς και ανθρώπους που μας προσφέρουν εναλλακτικές προτάσεις για την ομορφιά και καλλυντικά που τα φτιάχνουν μόνοι τους με όσο πιο αγνά προιόντα γίνεται. Έτσι, κάπως ανακάλυψα και το Queeen Beeswax Salves και πλέον η κεραλοιφή και το lip balm που έφτασαν στα χέρια μου είναι μονίμως στο νεσεσέρ μου.


Τα χειροποίητα καλλυντικά λοιπόν Queen, φτιάχνονται από φυσικό κερί μέλισσας το οποίο έχει μαλακτικές ιδιότητες και είναι ιδιαίτερα ενυδατικό, επουλωτικό, βοηθάει στην ανάπλαση του δέρματος αλλά κρατάει την ελαστικότητα και την απαραίτητη υγρασία.


Στο Queeen Beeswax Salves, μπορείτε να βρείτε μία μεγάλη ποικιλία κηραλοιφών και να διαλέξετε εκείνην που ταιριάζει είτε σε εσάς είτε στις ανάγκες κάποιου μέλους της οικογένειάς σας. Για παράδειγμα, βρίσκετε κηραλοιφές για μωράκια, αλλά και για επιδερμίδες, που εμφανίζουν εξανθήματα, σπυράκια, ξηρότητα αλλά και άλλες είναι ιδανικές για τα εγκαύματα και πολλές δερματικές παθήσεις.


Βέβαια, τι να πει κανείς για τα φανταστικά φρουτένια lip balm της εταιρείας, που έρχονται σε μοναδικές χρωματιστές συσκευασίες και μπορείτε να επιλέξετε εκείνη την μυρωδιά, που θέλετε να έχει το δικό σας καλοκαίρι. Πεπόνι, τσιχλόφουσκα, μπανάνα, καρπούζι είναι μερικές εκ των επιλογών που έχετε να κάνετε και σας εγγυώμαι πως τα χείλη σας θα είναι 100% προστατευμένα και πιο μαλακά από ποτέ..
Εγώ την εταιρεία Queen, την αγάπησα και ανυπομονώ να δοκιμάσω και άλλα προιόντα της στο μέλλον. Το ίδιο όμως μπορείς να κάνεις και εσύ αν την αναζητήσεις στην σελίδα της στο Facebook https://www.facebook.com/pg/queenbeeswaxgr/about/?ref=page_internal, στο Instagram https://www.instagram.com/queenbeeswaxsalves/, αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα Jamjar https://www.jamjar.gr/store/queen. Mέχρι το επόμενό μου ποστ, να αγαπάτε τον εαυτό σας και να τον φροντίζετε όπως του αξίζει. Δηλαδή με προιόντα από την Queen!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti