Κάθε καλοκαίρι έχει την δική του ιστορία. Όμως αυτή με τα ZafArt Stories σανδάλια μου είναι η αγαπημένη μου!

Φίλοι μου, το ξέρω πως σας έλειψα και έχω καιρό, να ανεβάσω κάποιο κείμενο όχι γιατί σας ξέχασα, αλλά η έλλειψη χρόνου αυτό το καλοκαίρι, που με διακατέχει είναι γεγονός. Παρόλα αυτά, δεν σταματάω να συνεργάζομαι με εξαίρετους δημιουργούς και για αυτό αποφάσισα να σας συστήσω τα μοναδικά σανδάλια από ZafArt Stories, που έχουν κάνει τις τελευταίες εβδομάδες την καθημερινότητά μου και στο νησί, αλλά και στην πόλη πιο εύκολη.


Everyone has a story to tell. Αυτό πιστεύει, η Εύη Ζαφειριάδου, η σχεδιάστρια του ZafArt Stories, γι' αυτό και παρουσιάζει την δική της οπτική στον σχεδιασμό κοσμημάτων και αξεσουάρ. Το ZafArt Stories, είναι το μέρος, που μου αρέσει να χάνομαι, καθώς προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία σε χειροποίητα κοσμήματα (βραχιόλια, κολιέ, σκουλαρίκια) και αξεσουάρ, όπως σανδάλια.


Όλες οι δημιουργίες, είναι φτιαγμένες με μεράκι, αγάπη και προσοχή στην λεπτομέρεια και στην ανώτερη ποιότητα. Οι συλλογές του ZafArt Stories, χαρακτηρίζονται από κομψότητα στις γραμμές, στα χρώματα και στα σχέδια και οι περισσότερες χαρίζουν μία boho chic πινελιά στην σύγχρονη γυναίκα.


Εγώ, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες δεν αποχωρίζομαι τα σανδάλια μου και αυτό που με κάνει να τα επιλέγω κάθε μέρα είναι πως μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες και να αναδείξουν την κάθε μου εμφάνιση. Macrame, πλέξιμο, ημιπολύτιμοι λίθοι, δέρμα, ασήμι 925 είναι μερικές από τις τεχνικές και τα υλικά, που χρησιμοποιούνται, δουλεμένα πάντα με πρωτοτυπία, αυθεντικότητα, κομψότητα και υψηλή ποιότητα.


Η σύγχρονη γυναίκα, λοιπόν που θέλει να είναι άνετη αλλά και στυλάτη στην δουλειά, στην βόλτα με φίλους, αλλά και σε κάποια επίσημη έξοδο, πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίσει και να αναζητήσει κάποιο ζευγάρι από τα ZafArt Stories.


Εγώ θα ευχαριστήσω την δημιουργό τους, που μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω την μοναδική δουλειά της από κοντά και χαρίζοντας μου ένα ζευγάρι να έχω και εγώ να πω την δική μου ιστορία φέτος το καλοκαίρι. Τα ZafArt Stories, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/zafart.stories/, στο Instagram https://www.instagram.com/zafartstories/, αλλά και στο Etsy https://www.etsy.com/shop/zafartstories.
Θα ευχηθώ λοιπόν, στα ZafArt Stories κάθε επιτυχία και να συνεχίσουν με τις δημιουργίες τους να κάνουν την κάθε γυναίκα να αισθάνεται μοναδική. Γιατί της αξίζει!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti